• teddy

Frisör- och frisyrhjälp önskas...!

Pratade med en frisör som sa att de tar 500 kr/timme för en uppsättning o att de brukar ta ca två timmar. Alltså 1000 kr... Verkar de som ett rimligt pris tycker ni?! Jag har ingen aning? Det ingår en provuppsättning i de priset me förresten...

Sen skulle jag gärna vilja ha lite tips på fisyrer... helst BILDER såklart... :)
    Jag tänker mig något ganska enkelt, men snyggt samtidigt... o troligtvis inte en heluppsättning. Vill nog att lite hår ska hänga ner då klänningen inte har axelband. Jag har ganska långt hår... O ja, har ni snygga frisyrer me flätor vill jag gärna se, älskar flätor! :)

Tar tacksamt emot alla snygga tips! :) 

• Svar på tråden Frisör- och frisyrhjälp önskas...!
  • aynaT

Här tar dom 900 i timmen, så jag tycker att det låter bra :)

• sollan

Tycker att det låter som ett rimligt pris, ungefär det jag själva betalade för denna uppsättningen.

Långt hår, dock inga flätor ;)

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • teddy

Ja men då verkar priset helt okej i alla fall, tack! 

Sollan, din frisyr va ju jättefin! :) Dock tänker jag mig något lite enklare tror jag... Har inte ens bestämt om jag ska ha slöja eller ej... 

Någon annan som vill inspirera me lite bilder? :) 

• LillaC

Batty about Braids :  wedding hair new zealand Braid H braid_hHairstyle How To Delicate Curls and braid
    Tress Rehersal :  wedding hair half updos braids Braid

Finns hur mycket som helst, googla på tex braids bride eller braids bridal hair

• teddy

Tack så mycket! Jag har googlat o hittat några fina, men det skulle vara roligt att se några bilder på andra brudars frisyrer, alltså inte google-bilder... ;)
    Irl-bilder så att säga, hehe!

• viralina

min vännina har fixat henne ,hon jobbar inom detta
  • JuliBrud89

Nej det ær normalpris :) 

• Mille sundqvist

Hej! Jag söker också frisör. Är det din kompis som har gjort frisyrerna du lade upp? I så fall, hur kan jag kontakta henne? De var verkligen fina!!! Med vänlig hälsning, Mille

• viralina
    Mille sundqvist skrev 2012-06-29 19:45:11 följande:
    Hej! Jag söker också frisör. Är det din kompis som har gjort frisyrerna du lade upp? I så fall, hur kan jag kontakta henne? De var verkligen fina!!! Med vänlig hälsning, Mille
    hon frilansar så hon åker runt om i sverige vad jag vet,du kan maila henne hida_avdijaj@hotmail.com eller 0736-896980 lycka till
Svar på tråden Frisör- och frisyrhjälp önskas...!