• CoG

Designa egen silverring i Umeå (eller i närheten)?

Jag är sugen på en silverring jag hittat på en utländsk internetsida och jag funderade på om någon lite närmare kan göra den.

Men finns det någon som gör silverringar efter beställning i Umeå eller nära Umeå iaf?

• Svar på tråden Designa egen silverring i Umeå (eller i närheten)?
  • Cattadefea

Hej!

Du kan höra med Smycka (i närheten av Ingrids) När jag ville beställa en ring visade det sig att den inte fanns i min storlek. De erbjöd sig att göra den åt mig.

• MissBroccoli

www.designmineur.se/

Det är ju inte jätte nära Umeå men Sara är grymt duktig! (och mycket går att ordna via post)

• CoG
    MissBroccoli skrev 2012-04-25 19:31:30 följande:

www.designmineur.se/

Det är ju inte jätte nära Umeå men Sara är grymt duktig! (och mycket går att ordna via post)

Tack, jag ska kolla sidan!
  • Cattadefea

Jag vet inte men den de skulle ha gjort till mig skulle ha varit i stål. Du får ringa eller besöka dem och fråga.

CoG skrev 2012-04-25 18:26:22 följande:
    Tror du dom gör silverringar också?
  • jonsar02

Jag gick till Guldsmedjan i Umeå när jag ville ge min m2b en pin i silver som han kunde ha på kavajslaget. Jag lämnade bilder och så gjordes smycket efter mina önskemål. De gjorde en prisbedömning först och ringde gav det till mig så jag fick ta ställning till om jag ville att de gjorde den. Mycket bra service och pin blev perfekt. Min m2b älskar den eftersom han är ensam om detta och den avbildar ett verktyg som han använder i sitt yrke.

• CoG

Där ser man, okej. Då är det kanske dom sjag ska kontakta.
    Tack!

jonsar02 skrev 2012-04-27 23:26:27 följande:
    Jag gick till Guldsmedjan i Umeå när jag ville ge min m2b en pin i silver som han kunde ha på kavajslaget. Jag lämnade bilder och så gjordes smycket efter mina önskemål. De gjorde en prisbedömning först och ringde gav det till mig så jag fick ta ställning till om jag ville att de gjorde den. Mycket bra service och pin blev perfekt. Min m2b älskar den eftersom han är ensam om detta och den avbildar ett verktyg som han använder i sitt yrke
Svar på tråden Designa egen silverring i Umeå (eller i närheten)?