• Strawberry

Our adventure book

Jag behöver hitta en stor läderinbunden bok som jag kan använda som morgongåva till min blivande, jag vill att den ska se ut ganska exakt som den i filmen up och ska skriva "our adventure book" på framsidan. Tänkte sen skriva ut bilder och göra klart ungefär 6 sidor med några äventyr vi redan hunnit med, en sida per äventyr.. Vi är båda filmnördar och jag vet att han verkligen skulle uppskatta den.

Men vart hittar jag en sån bok till ett realistiskt pris och gärna i Stockholm? Jag har hittat snygga färdiga på nätet men med frakt osv blir det allt för dyrt! =(

Vi gifter oss nästa månad och jag skulle även behöva få tag på en stor läderinbunden bok som vi kan använda som gästbok, gästerna kommer att skriva meddelanden på lappar som vi sen ska klistra in med bilder. Böckerna ska gärna se ut att höra ihop.

Nån som vet något bra ställe?

• Svar på tråden Our adventure book
  • DittVackraJag

rent spontant så tänkte jag på Ordning och Reda, har du kollat efter med dem?
    Eller så kan du ju kolla med någon vanlig eller kanske mer exklusiv bokhandel i Stockholm?  

Love is in the air
  • Strawberry

600 kr skulle vara helt ok! :) länk? De jag sett och tycjt om har varit mibst det dubbla.. Problem är att de jag hittar som är någorlunda vettigt pris på är allt för tunna, jag vill att den ska se rejäjät ut med många sidor samt en tjock pärm. Den får gärna kännas lite äldre också. Jag har samma problem i butiker som exempel ordning och reda, hittar bara sånt som ser ut sOm vanliga böcker och inte är rejäla nog.

Svar på tråden Our adventure book