Hotellnatt i sthlm
Hej!
Jag undrar om någon har bra tips på mysigt/romantiskt bra hotell i Sthlm.Vi tänkte tillbringa 1 natt på hotell några dagar efter bröllopet.
Hej!
Jag undrar om någon har bra tips på mysigt/romantiskt bra hotell i Sthlm.Vi tänkte tillbringa 1 natt på hotell några dagar efter bröllopet.
Jag har bott pa Hotell Rival nagra ganger och har alltid vart sa himla nojd. Personalen ar alltid sa hjalpsamma och trevliga och satter service hogst upp pa sin prioritetslista, rummen ar moderna, mysiga och personliga. Ligger bra till pa Sodermalm med massor av barer, restauranger och trevliga smabutiker att valja pa. Och det ar inte allt for dyrt heller, ok inte super billigt, men i jamforelse med andra hotell av samma standard i Sthlm ar det valdigt bra kvalite for pengarna!
Jag skulle rekommendera Sheraton. Om man betalar extra så får man ett större rum men balkong och utsikt över hela stockholm. Dom har en jättebra restaurang och "riktig" roomservice, åt den bästa ceasarsalladen någonsin på hotellrummet och sambon fick en helt fantastisk club sandwich. Frukosbuffen kostar extra, men om man bara tänkt bo en natt så är det värt pengarna, buffén har verkligen allt! Olika sorters kaffe, cup cakes, ostar, frukt, pannkakor, och så massor med varm och kall mat. Även om det inte är billigast i stan så är det verkligen ett hotell där man bara kan checka in och så bara mysa på hotellet ända tills det är dags att checka ut igen.
Hej! vi bodde en natt på nordic light hotel mitt i centrala sthlm. Riktigt bra, mkt trevliga. vi tog kärlekspaketet och fick choklad, bubbel och jordgubbar på rummet. hotellet bokade bord åt oss på jensen steakhouse mittemot hotellet! Häftiga rum, med ljus som man kan ändra.
Tack för era tips