Det där är en "gräset-är-grönare" situation. Man älskar den man lever med, men faktum är att man några år in i relation inte blir jätte kåt av en blick längre.
Det där man hade i början när man hade sex i hallen och sen i sovrummet och sen en gång till i duschen på samma kväll det försvinner med tiden.
Vi har perioder där vi inte har sex alls, men vi pratar om det och är nöjda med det så för det kommer alltid tillbaka igen. Så länge vi inte är osams och har ett bra förhållande i övrigt räcker det att hålla varandra i handen och kramas lite. Så har vi sex igen när det faller på och kommer naturligt, har gått 2 månader ja då har det de, inte hela världen bara förhållande är lyckligt!
Klart man blir attraherad av andra det är männskligt. Men om man tar det så långt att man gör något dumt och dessutom fortsätter ha sex med den andra personen så kommer de sexet så småningom sluta vara spännande det med.
Jag var otrogen i mitt förra förhållande, inte bara en gång utan flera, just för att jag saknade spänningen. Och oj som jag ångrar det. Han fick aldrig reda på det så vi gick skilda vägar efter nästan 5 år av andra anledningar, men jag har så många gånger önskat att jag inte hade varit otrogen det låter dumt men jag älskade ju verkligen honom men jag ville helt ärligt bara ha riktigt hett sex.
Men min nuvarande är det klart jag kommer i kontakt med människor jag blir attraherad av, men det är väldigt sällan då jag är så bekväm med vårt förhållande. Jag tycker att min sambo är det sexigaste som finns och när vi väl har sex är det grymt även om det är sällan.
Men de gånger jag känner mig attraherad av någon annan och inte kan få det ur huvudet, jag då tar jag till fantasierna när jag är ensam hihi =)