• JuliBrud89

HAHA!! Kolla vår caketopper!!

Vi har bestæmt oss før denna underbara caketopper! Både jag och brudgummen ælskade den! Vi båda ær rætt "fria (roliga)" mænniskor och denna passar oss perfekt! Vad tycker du, "bra eller anus?" ;)

Vi måste få med en humoristisk vri på allt det seriøsa :) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!
  • JuliBrud89
    Victoria skrev 2012-03-29 22:51:00 följande:
    Jag valde att hissa den där!! Gillar den! Tycker att den var rolig och jaa eftersom jag förstå i trådinlägget att du gillar den så kunde jag nog inte låta bli att dra på smilebandet (kanske kan det vara övertrötthet men va fasiken!) Som andra har nämt så är det väl bara kul att skoja till det på festen!! Jag hade skrattat om någon rullat ut tårtan och brudgummen är nedstoppad med skallen före!!( och bara för man har skallen i tårtan behöver det ju inte betyda att brudgummen har druckit förmycket och druttat i tårtan som någon i tråden påpekade! Awesom caketopper!)
    Tack!! Du har fattat det ;) Førstår inte varfør det alltid måste vara symboliskt hela tiden.. Vi vill ju bara att det ska vara roligt! Och detta skrattade vi massor åt! :D
  • JuliBrud89
    Fästmön skrev 2012-03-30 11:38:32 följande:
    Kul grej! Det blir nog ett samtalsämne =)
    Ja precis ;) Det glædjer vi oss till!
  • Chicita
    JuliBrud89 skrev 2012-03-30 11:49:34 följande:
    Tack!! Du har fattat det ;) Førstår inte varfør det alltid måste vara symboliskt hela tiden.. Vi vill ju bara att det ska vara roligt! Och detta skrattade vi massor åt! :D
    Det måste inte vara symboliskt...
    Men det kan väl kanske vara bra att se hur vissa tolkar den? För det finns garanterat någon på erat bröllop som kommer få liknande associationer / tolkningar när dom ser den.
    Och uppenbart så tycker nästan 50% att den inte är rolig. Oavsett om dom bara inte gillar den, inte "fattar den" eller (som jag) får andra associationer...

Sen säger jag absolut inte att ni inte ska välja den. Om ni tycker att den är rätt för er så ska ni givetvis köra på den. Glad 
    Jag kan ju säga att jag inte riktigt "fattar grejen" med dom där där bruden står ensam med en skylt som säger att han är och golfar / fiskar eller liknande och andra såna caketoppers också.
    Och det var säkert många som tyckte att jag var vansinnig när jag valde vår caketopper också Flört 
    Men det är inte vår dag, det är ER och ni ska göra som känns bäst för er Solig 
  • Sebastiána

Jag gillar inte den typen av skämtbrudpar som går ut på att mannen är ett pucko; inte vill gifta sig; måste släpas till bröllopet; är mer intresserad av fotboll än av bruden; inte är så viktigt denna dag (= han kan lika gärna köras ner med huvudet före i tårtan eftersom det ändå är brudens dag) osv. Andra tycker på annat sätt, så tycker jag.

• Sebastiána
    JuliBrud89 skrev 2012-03-29 15:17:10 följande:
    Ja men enligt mig ær dom temagrejerna skittråkiga. Vi valde denna caketoppern før den helt ær oss. Det roliga med den ær att den "makes no sense".... Det kallas HUMOR!
    Om ni VERKLIGEN vill vara unika fixar ni ett brudpar där bruden står med huvudet i tårtan!
  • Sebastiána

Vill också tillägga att jag förstår att man inte vill ha ett brupar som alla andra. Det ville inte vi heller så jag gjorde ett brudpar själv som föreställde oss.

• Chicita
    Sebastiána skrev 2012-03-30 12:20:48 följande:
    Vill också tillägga att jag förstår att man inte vill ha ett brupar som alla andra. Det ville inte vi heller så jag gjorde ett brudpar själv som föreställde oss.
    Just ja, det var du som var så duktig på att måla det där brudparet...
    Supersnyggt Skrattande
  • Memmsan

Kör bara! Klart ni ska ha kul på er egen fest, som någon annan sagt tidigare i tråden, det är vigseln som är seriös, det andra är bara ett ROLIGT minne =)

• December

Alla har som tur är inte samma humor för då skulle det bli riktigt humorlöst.. Så JA om ni känner att den är "ni" och blir glada av att se på den så kör så det ryker! Strunta i att andra inte ser humorn i det hela, allt är ju relativt, jag ser t ex inte det vackra i det där "ljuva och romantiska" som många försöker sig på.. tycker att det saknar stil och ser billigt ut. Så smaken är som baken och det är erat bröllop.

• Rosendal22

Jag hissade den då den fick mig att le! Många visar olika skämtsamma scener men denna ser ut som om bagaren gjort fel helt enkelt vilket gör att man hajjar till!

• theluckiest2013

Haha, jag tycker att den är störtskön!

• Dejli

Det jag tycker är så tråkigt med alla dessa "roliga" caketoppers är att det så okej att bruden framstår som domderande och den som bestämmer i förhållandet, medan mannen framställs som en toffel, den som ska tillrättavisas och som fullständigt underlägsen...

Jag tror inte det hade känts lika okej om det var bruden som blev släpad i håret till altaret, tillrättavisad för att hon ägnade för mycket tid åt något fritidsintresse, blev stoppad upp-och-ner i tårtan etc...

• Nytesh

Hiss! Helt klart! En väldigt kul caketopper Solig

• JuliBrud89
    Dejli skrev 2012-03-30 17:05:41 följande:
    Det jag tycker är så tråkigt med alla dessa "roliga" caketoppers är att det så okej att bruden framstår som domderande och den som bestämmer i förhållandet, medan mannen framställs som en toffel, den som ska tillrättavisas och som fullständigt underlägsen...

Jag tror inte det hade känts lika okej om det var bruden som blev släpad i håret till altaret, tillrättavisad för att hon ägnade för mycket tid åt något fritidsintresse, blev stoppad upp-och-ner i tårtan etc...
    Ja det kan jag hålla med om, att brudgummen aldrig riktigt vill. Men så ær ju inte fallet. Grunden till att det ær brudgummen som står med huvudet i tårtan ær att vi bara hittade denna på google. Det ær ju två separata personer vi køpt så vi kan lika gærna stoppa bruden i tårtan. Før mig spelar det absolut ingen roll. Jag tycker denna toppern ær toppen ændå!
Svar på tråden HAHA!! Kolla vår caketopper!!