• hjgs
    Äldre 27 Mar 22:20
    2757 visningar
    10 svar
    10
    2757

    Hjälp med förslag på gästgåvor till män...

    Jag vill ha tips på vad man skulle kunna ge till killarna i gästgåva. Tjejerna kommer få en väsk krok men vi har idétorka så min kära sambo föreslog att jag skulle fråga här. Jag vill inte höra att man inte måste ha nått m.m för det vet jag redan.


     


    Så bomba gärna med lite tips

  • Svar på tråden Hjälp med förslag på gästgåvor till män...
  • Äldre 27 Mar 22:25
    #1

    Prisnivå? 
    Så man inte kommer med en toppenide men som är långt över er budget?

    Annars skulle jag tycka att en sedelklämma var en bra present om tjejerna får en väskhängare. Ungefär samma storlek och man kan matcha i material mm 

  • hjgs
    Äldre 27 Mar 22:30
    #2

    prisnivån vet jag faktiskt inte vi har ingen jättebudget men jag har blivit en klippa på att fynda på Ebay, dhgte och Ali så där kan man hitta det mesta men har ingen aning vad jag ska leta efter...


     


    ska absout kolla runt på sedelklämmor

  • Äldre 27 Mar 22:35
    #3

    Det finns ju massor med roliga grejer liksom. Men man kan ju inte anta att alla röker cigarr (cigarrsnoppare) eller dricker whisky (hopfällbara provkoppar) liksom Flört

  • Äldre 16 Jul 09:54
    #4

    Chicita: Var kan man hitta ihopfällbara koppar/ glas? Tips på fina sedelhållare? Tack

  • hjgs
    Äldre 16 Jul 14:44
    #5
    thessan skrev 2012-07-16 09:54:48 följande:
    Chicita: Var kan man hitta ihopfällbara koppar/ glas? Tips på fina sedelhållare? Tack
    jag hittade ihopfällbara koppar/glas och sedel hållare på ebay
  • Äldre 16 Jul 14:52
    #6
    hjgs skrev 2012-07-16 14:44:09 följande:
    jag hittade ihopfällbara koppar/glas och sedel hållare på ebay
    Precis Flört
  • Indian­sommar
    Äldre 16 Jul 16:08
    #7

    Is stenar kanske? Sådana stenar man lägger i frysen så har man dem som en isbit i tex whiskyn. ice cube heter våra.

  • Mrs S 2012
    Äldre 16 Jul 17:28
    #8

    Vi köpte pennor som vi graverade med deras namn och vårt bröllopsdatum! Inhandlades på eBay :)

  • hjgs
    Äldre 16 Jul 17:40
    #9

    för oss blev de små pluntor, som fylldes med olika innehåll, knöt fast en tratt som följde med och sen en lapp där det stod ta med mig hem sen. jätte uppskattat och inte en enda kvar när kvällen va slut

  • morgus­e
    Äldre 16 Jul 18:19
    #10
Svar på tråden Hjälp med förslag på gästgåvor till män...