• brideo

Ibland blir man förvånad....wohooo!

Läser ofta om missnöje och sorg över "korkade" gäster som inte respekterar sista osadatum osv. Jag hade därför räknat med att få ringa runt till cirka 30 % av våra gäster och tjata mig tilll ett svar om de kan eller ej. Men icke, alla 75 gäster har svarat!!! Jag är helt förstummad och så glad. Inget tjafs eller gnäll. Ta i trä! Ville bara dela med mig av denna glada och vad det verkar ovanliga företeelse. Så jädra kul! 

• Svar på tråden Ibland blir man förvånad....wohooo!
  • lordoz

Vilka bra gäster du har! :)

Hoppas mina kan vara lika 'duktiga' om ca 1 år när jag har mitt OSA-datum.. :)

• Strawberry

Underbart!! Vi har ett par stycken kvar på listan de har vi men även här går det forvånansvärt lätt! En månad kvar innan de måste svara och bara tio svar som fattas.Vi hade räknat med att få ringa runt till många och tjata.. 

Idag fick vi svar från en familj på min blivandes sida som vi inte alls hade räknat med att de skulle vilja komma, övervägde till och med om vi skulle bjuda familjen. De har varit lite strul i släkten och de har valt att hålla sig borta från alla ett par år, men nu kommer hela familjen till vårt bröllop! =)

• brideo
    Strawberry skrev 2012-03-18 21:29:32 följande:
    Underbart!! Vi har ett par stycken kvar på listan de har vi men även här går det forvånansvärt lätt! En månad kvar innan de måste svara och bara tio svar som fattas.Vi hade räknat med att få ringa runt till många och tjata.. 

Idag fick vi svar från en familj på min blivandes sida som vi inte alls hade räknat med att de skulle vilja komma, övervägde till och med om vi skulle bjuda familjen. De har varit lite strul i släkten och de har valt att hålla sig borta från alla ett par år, men nu kommer hela familjen till vårt bröllop! =)
    Åh, vad roligt! Bröllop är faktiskt en möjlighet för folk att enas. Kul när det händer! Härligt med goda nyheter! 
Svar på tråden Ibland blir man förvånad....wohooo!