• Strawberry

    Cake topper - Tips??

    Jag ramlade på den här på etsy.com och blev kär i den. Den är så söt, men såå dyr!!
    Det finns inte en chans att vi kan eller vill lägga så mycket på en liten dekorationsdetalj, men jag hittar nu inget annat fint alternativ att ha på tårtan. 

     http://www.etsy.com/listing/85353466/special-edition-love-angels-wedding-cake?ref=af_you_favitem

    Någon som har några tips på var jag kan hitta något liknande den, eller helt annorlunda?

  • Svar på tråden Cake topper - Tips??
  • Chicita

    Du har inte funderat på att försöka kopiera det där i Cernitlera? 
    Dom var jättesöta, men inte så väldigt avancerade Glad 

  • Strawberry
    Chicita skrev 2012-03-17 23:56:16 följande:
    Du har inte funderat på att försöka kopiera det där i Cernitlera? 
    Dom var jättesöta, men inte så väldigt avancerade Glad 
    Jag skulle defenitivt inte klara av at göra en själv då jag är långt ifrån konstnärligt lagd men jag har ju iofs ett par kompisar som är rätt duktiga på sånt... Hmm, tål att tänkas på!  
  • Chicita
    Strawberry skrev 2012-03-18 11:31:45 följande:
    Jag skulle defenitivt inte klara av at göra en själv då jag är långt ifrån konstnärligt lagd men jag har ju iofs ett par kompisar som är rätt duktiga på sånt... Hmm, tål att tänkas på!  
    Panduro har också "dockformar" alltså en träkon med en träkula uppepå, lite liknande form alltså. Det skulle ju kunna gå att måla på något liknande sätt också... 
    Hör med dina konstnärliga kompisar. Varken cernitlera eller "dockformarna" är särskilt dyra. Och du får ju verkligen helt unika caketoppers om någon gör dom åt dig speciellt Glad 
Svar på tråden Cake topper - Tips??