• Pyttsan

Letar efter en mycket smal alliansring.

Hej!

Jag letar efter en mycket smal alliansring. Alltså, under 2mm bred och inte heller för hög. Vitguld. jag kan tänka mig en enstens eller trestensring också, men mycket smal, alltså.

Någon som vet vem som säljer sådana och vad priset ligger på, ungefär?  

Tacksam för länktips! 

• Svar på tråden Letar efter en mycket smal alliansring.
  • 987654321

Roligt!! Bor du i göteborg så är de billigare på Hedens guld

• smulanjuli

Åh den va jättefin!

Lucky Heart skrev 2012-03-17 12:13:21 följande:

Var inne på en sida och skulle kolla om en TV. När köpet var klart tittade jag runt lite på sidan och ramlade över smala vigselringar

Här är en länk till en av ringarna (fanns fler)

www.pixmania.se/se/se/11714449/art/rose-kara/...#pix-review

• Pyttsan
    Lucky Heart skrev 2012-03-17 12:13:21 följande:

Var inne på en sida och skulle kolla om en TV. När köpet var klart tittade jag runt lite på sidan och ramlade över smala vigselringar

Här är en länk till en av ringarna (fanns fler)

www.pixmania.se/se/se/11714449/art/rose-kara/...#pix-review

Hjärta Jaa! DEN var underbar!
  • Lucky Heart
    Pyttsan skrev 2012-03-17 18:45:25 följande:
    Hjärta Jaa! DEN var underbar!

Ja, visst var den fin!

• memelie

Själv är jag helt förälskad i dessa ringar. Dock är det ganska speciell stil på dessa då de inte är helt släta och perfekta utan ser snarare ut som någonting som naturen själv skulle kunnat producera. Så jag kan förstå om det inte är någonting som känns aktuellt för alla. Men själv så älskar jag många av dem Och kanske kommer någon fler att gilla dem!
    Dock så ser jag nu att hennes sida är nedstängd till 2 april. Men det går ju alltid att kika runt där och bli inspirerad i alla fall. satomikawakita.com/

• Pyttsan
    memelie skrev 2012-03-17 22:50:53 följande:
    Själv är jag helt förälskad i dessa ringar. Dock är det ganska speciell stil på dessa då de inte är helt släta och perfekta utan ser snarare ut som någonting som naturen själv skulle kunnat producera. Så jag kan förstå om det inte är någonting som känns aktuellt för alla. Men själv så älskar jag många av dem Och kanske kommer någon fler att gilla dem!
    Dock så ser jag nu att hennes sida är nedstängd till 2 april. Men det går ju alltid att kika runt där och bli inspirerad i alla fall. satomikawakita.com/
    Oj, jättefina! Önskar att jag hade hittat den länken när vi förlovade oss! Hittade några jag blev väldigt förtjust i, måste diskutera med sambon. Har en slät förlovningsring som den ska passa med. Men man kanske kan önska sig i present och bära på ett annat finger!Flört
  • liminka

Den här har Oden Smycke gjort till, mig, förlovningsringen är en schalins, den undre alltså handgjord med 0,12 carat princesslipad sten
  • smulanjuli

Men hur kan den vara så billig? Eller är den inte det?

Lucky Heart skrev 2012-03-17 21:22:37 följande:

Ja, visst var den fin!

• Pyttsan
    smulanjuli skrev 2012-03-18 15:21:38 följande:
    Men hur kan den vara så billig? Eller är den inte det?
    Den är ganska billig, men inte tokbilligt. Den är ju också superlätt och diamanterna är mycket små så totala caraten är inte speciellt stor. 
Svar på tråden Letar efter en mycket smal alliansring.