Tappat bort min förlovningsring
Detta är väl främst lite av en prata av mig tråd, förlovade mig för några år sedan med min drömman och fick en förlovningsring de har haft i släkten i åsskilliga generationer, den är helt täckt med diamanter och är dessutom antik.Faktumet att jag fick ringen betydde så otroligt mycket och jag såg det verkligen som världens ära och den har ett så enormt affektionsvärde för mig.
Nu till saken, då den är antik tar jag alltid av mig dne när jag diskar, lägger den alltid i samma jeansficka och tar alltid på den direkt efter. Men för ungefär en vecka sedan efter disken stoppade jag ner handen för att ta upp ringen och upptäckte att den saknades, har vänt upp och ned på hela huset och den kan ligga vart som helst, hade varit ute en del också med sopor och handlat och så. Min blivande är inte alls sur på mig, han säger bara att jag inte menade det och det kommer gå bra, vi hittar den säkert. Men jag vill egentligen bara att han ska skälla på mig, känner mig så hemsk, den har överlevt alla dessa generationer och jag slarvar bort den, vet inte vad jag ska ta mig till, jag förtjänar inte honom, jag bara gråter och gråter.