• Skövde­Sophie
    Äldre 11 Mar 18:02
    2720 visningar
    8 svar
    8
    2720

    Bra fotograf i Skövde

    Hej, Är det någon som vet/känner till någon bra fotograf i Skövdetrakten? Tacksam för tips

  • Svar på tråden Bra fotograf i Skövde
  • ECO weddin­g
    Äldre 11 Mar 21:58
    #1

    www.fotogruppen.se tycker jag tar jättefina foton och är dessutom proffsiga men de är dock inte alltid bland de billigaste på marknaden och har vissa restriktioner så att säga, men kan helt klart vara värt att kollla in.


     


     

  • skarab­org201­2
    Äldre 12 Mar 00:44
    #2
    ECO wedding skrev 2012-03-11 21:58:06 följande:

    www.fotogruppen.se tycker jag tar jättefina foton och är dessutom proffsiga men de är dock inte alltid bland de billigaste på marknaden och har vissa restriktioner så att säga, men kan helt klart vara värt att kollla in.


     


     


    Vilken konstig hemsida. Det finns ingen vettig portfolio att bläddra igenom? Eller fungerar det inte i firefox? När jag går in på bröllopskategorin så hittar jag bara en text, en prislista att ladda ned och ett bildspel med ett fåtal bilder som jag inte kan styra över. Det kan ju vara ett fåtal "lucky shoots" väldigt märkligt. Skulle aldrig välja dom baserat på enbart det. De var verkligen långt ifrån billiga, några av de dyraste lokala jag sett måste jag säga.

    Jag letar också fotograf till vårt bröllop i trakten, men är nog ganska kräsen p.g.a. att jag är fotograf själv. Men har fortf inte hittat någon jag är nöjd med, det klart det kostar pengar, men det är ju även väldigt mycket jobb, många bilder som ska redigeras om det nu behövs. Men när man står här själv och ska hitta någon som ger skäl för sitt pris känns det väldigt svårt.
  • ECO weddin­g
    Äldre 12 Mar 08:49
    #3

    De har ett litet fotoalbum man kan kolla i. Sen kan man alltid höra ac sig till dem för fler foton. Men känner några som fått sina foton tagna av dem och de har varit nöjda.

  • Zunev
    Äldre 19 Mar 12:51
    #4

     


     

  • Zunev
    Äldre 19 Mar 12:52
    #5

    www.spotpix.se


    Helt fantastiska bilder, supertrevligt bemötande, lättsamma och snabb leveranstid... Rekommenderar varmt!

  • theluc­kiest2­013
    Äldre 19 Mar 13:51
    #6

    Bildverkstan i Hjo är jättebra!

  • Skövde­Sophie
    Äldre 23 Mar 17:57
    #7

    *puffar lite*

  • betty
    Äldre 10 Apr 11:28
    #8
Svar på tråden Bra fotograf i Skövde