Bröllopsmässan i uppsala, inte samma som dom i stockholm, göteborg mm?
Jag missade bröllopsmässan i januari. men ska till en i uppsala men nu undrar jag om det är samma som dom andra som varit i januari o februari?
Jag missade bröllopsmässan i januari. men ska till en i uppsala men nu undrar jag om det är samma som dom andra som varit i januari o februari?
Det beror lite på vad du menar. Det är två olika arrangörer som har bröllopsmässor vad jag vet. En som har mässor i Stockholm, Malmö och Göteborg (tagline: Sveriges största bröllopsmässa) och en annan som förotum Stockholm, Göteborg, Malmö även har Uppsala, Sundsvall och Jönköping (tagline: Sveriges vackraste bröllopsmässa).
Vi var både på den förstnämnda i Stockholm och den andra i Sundsvall och det var enorm skillnad i kvalitet! Stockholmsmässan var fantastiskt givande och full med inspiration. Mycket väl planerad och massor med utställare. Tyvärr kan inte samma sak sägas om den i Sundsvall, trots att inträdet var samma. Knappt 20 utställare, bara en med klänningar (ex rentals dessutom). Otroligt tråkigt och oinspirereande. Efter fem minuter där hade vi redan sett allt. Vi hade tänkt att gå även i Uppsala, men efter fiaskot i Sundsvall skippar vi det.
Om du missade den i Stockholm så kanske det kan vara värt att gå i Uppsala, och vad vet jag, dom kanske skärper till sig när det är en större stad. Men jag skulle rekomendera att fråga någon som varit på mässan i Uppsala först om ni inte vill slösa bort ett par hundra i onödan.
när e den i uppsala och vart?