• tesso77

    Denna blomsterdekoration, fin eller ful?

    Har provgjort en dekoration som vi har tänkt ha på bröllopsfesten. Vad tycker ni? Jag gillar inte stora blomster- arrangemang  och kom då på denna ide. Obs! Detta är bara ett prov, blommorna är plockade ur mina krukor här hemma för att se hur det skulle kunna se ut Skrattande

  • Svar på tråden Denna blomsterdekoration, fin eller ful?
  • chrpe
    tesso77 skrev 2012-03-09 16:29:51 följande:
    Min blivande man är branman, så ja Skrattande
    Gött då är vi två =)
  • tesso77
    chrpe skrev 2012-03-09 16:33:30 följande:
    Gött då är vi två =)
    hahaha...
  • Dj LASSE

    Enkelt & vackert !Tips Du (Ni) kan ta enkla tefat .De blommor som oxå håller länge är chryssatemum & finns i många färger.Lycka till !

  • tesso77
    Niini skrev 2012-03-09 17:34:31 följande:
    Snyggt, men jag tror det skulle bli ännu bättre med endast en sort. Ser lite sådär ut med två olika blommor.
    Som jag skrev så är detta blommor fönstret här hemma, så tanken är inte att det ska vara så den dagen. Jag tror det blir 1 creme färgad ros och 1 lila orkide på var sida av ljuset Glad
  • tesso77
    Vilse skrev 2012-03-09 18:29:50 följande:
    Vad är det för trassel runt blommorna? Glad
    Det var nåt jag hittade i en blomsteraffär, men det är för rosa så jag ska se om jag hittar nåt mer åt ljuslila hållet.
  • Vensku

    Kommer nog med den första negativa kommentaren men bordsdekorationen är inte alls min stil.
    Vet inte om det är kamerablixten som gör att ljuset ser plastigt ut?! Kanske funkar bättre med ett vitt ljus?


    Vilse skrev 2012-03-09 18:29:50 följande:
    Vad är det för trassel runt blommorna? Glad

    Jag skulle nog hoppa över "trasslet" helt. Kanske det går att hitta ett alternativ?

  • tesso77
    Vensku skrev 2012-03-09 19:30:51 följande:

    Kommer nog med den första negativa kommentaren men bordsdekorationen är inte alls min stil.
    Vet inte om det är kamerablixten som gör att ljuset ser plastigt ut?! Kanske funkar bättre med ett vitt ljus?


    Jag skulle nog hoppa över "trasslet" helt. Kanske det går att hitta ett alternativ?


    Det är helt ok med negativ kommentar, smaken är ju som baken!
    Kan nog vara kamerablixten som gör att ljuset ser "plastigt"ut, visst blänker det lite men inte så att det ser plastigt ut i verkligheten. . Vill inte ha vitt ljus då vi ska ha vita dukar och då blir det ganska intetsägande. Trasslet ska bytas ut till ett annat, färgen passar inte riktigt in tycker jag.
  • mjeanettek

    Jag tycker arrangementet er fint, men fargen på ljuset tycker jag inte passar då det blir mycket farger, grønt, blått, lika och vitt...

  • FrökenCitron
    mjeanettek skrev 2012-03-10 21:21:22 följande:
    Jag tycker arrangementet er fint, men fargen på ljuset tycker jag inte passar då det blir mycket farger, grønt, blått, lika och vitt...
    Jag håller med ovans kommentar. Grymt snyggt, stilrent och romantiskt, däremot så tycker jag blockljuset tar för mycket plats med sin färg. Jag röstar på ett blockljus i äggskalsvitt eller champagne. 

    Glad

    Skicka gärna en bild i tråden med hur reslutat blev. 
    Lycka till!  Hjärta
    Brud anno 2013
  • Krila

    Jag tycker det var fint! Vi ska också ha lila tema, Det finns ju lite "ruffare" ljus. om man inte vill att det ska se så prydligt ut. typ som detta=) Jag kommer ha denna typ av ljus.


Svar på tråden Denna blomsterdekoration, fin eller ful?