• isabel­la87
    Äldre 6 Mar 10:41
    4289 visningar
    8 svar
    8
    4289

    Växjöbrudar 2012!

    Vad långt tillbaka alla inlägg är!! 2008 och 2009.. Inga som gifter sig i år!?? 
    I will! 

  • Svar på tråden Växjöbrudar 2012!
  • Äldre 6 Mar 11:32
    #1

    Jag kommer att gifta mig den 2 juni i år men vi kommer inte gifta oss i växjö utan i kalmar.
    Vi bor i Alvesta men jag kommer från kalmar så därför det blir där Skrattande

    När ska du gifta dig och vilken kyrka blir det ?  

  • isabel­la87
    Äldre 6 Mar 11:35
    #2

    Vad roligt! 18 augusti, förmodligen i Härlöv! Var i Kalmar? Var på ett bröllop förra året i slottskyrkan där, så himla fint! Går det bra med planerna??? 

  • Äldre 6 Mar 11:52
    #3

    Vi ska gifta oss i Slottskyrkan, det har alltid varit min dröm Skrattande

    Tycker  det går bra med planeringen, känns som att vi redan är i slutfasen vilket är riktit skönt.. Väntar just nu på att klänningarna ska komma, min, tärnornas och min mammas.
    Har beställt de från ett företag i kina så håller tummarna nu.

    Det som är kvar är dekorationerna och lite gällande dukningen.

    Hur går det med er planering? Har du hittat klänning?

  • isabel­la87
    Äldre 6 Mar 11:58
    #4

    Åh vad kul! Ja, det var så vackert där! Jag har en ganska enkel klänning och ska ha lång slöja är det tänkt:) Från en butik i stan. Var ganska säker på vad jag ville ha och hittade nästan direkt! 
    Vad spännande med klänningarna! Vart beställer man sånt?
    Har ni bokat fotograf? Jag ska göra det nu! Vet inte riktigt hur mycket som är rimligt att lägga på det... 
    Vad roligt att du skulle gifta dig i den kyrkan! 

  • annapa­nna88
    Äldre 6 Mar 12:44
    #5

    Jag är från Växjö men gifter mig inte där... så kan väl räkna mig halvt hit :)
    Här är en till tråd med växjöbrudar www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4068747.html

  • isabel­la87
    Äldre 6 Mar 13:03
    #6

    Åh kul! Det fanns nåt nytt. Är ny här och tyckte bara jag hittade massa gamla trådar och inlägg:)

  • tigerb­alsam
    Äldre 6 Mar 13:24
    #7

    Hej hå! Här är en till! 7 april gifter vi oss (påskafton), på Osaby säteri. Har bokat IP catering och AM hårdesign. Det är snart, men jag tror att vi har koll på det mesta.

  • Natash­a
    Äldre 11 Apr 02:51
    #8

    Hej!

    Vi har tänkt att gifta oss första december i Kvenneberga kapell utanför Alvesta. Tänkte ha festen på bygdegården som ligger i närheten. Känns väligt bra och mysigt i vintertid :)
    Vi bor i Norge just nu men ska flytta ner i sommar så planen är att ordna det mesta när vi är på plats.

Svar på tråden Växjöbrudar 2012!