Loanne skrev 2012-03-12 20:59:33 följande:
Jag mejlade faktiskt titanringar för ett tag sedan och frågade om de har någon bild på ringen White med svagt kupad skena och fyrkantig infattning på stenen, men det hade de inte. Kan väl gissa att de inte har sådan bild på White me a line heller, men det är ju absolut värt ett försök att höra med dem!
Jag fick i alla fall svaret att svagt kupad ring med fyrkantig infattning blir snyggt. Håller med dig om att den fyrkantiga infattningen är snyggare än den runda.
Har du förresten funderat på vilken bredd på ringen och vilken storlek på mittstenen du ska ha om du väljer White me a line?
Jag fick oxå till svars att ringen är så svagt kupad att det inte ska göra något.......så jag tror faktiskt att jag kör på det, svagt kupad med fyrkantig infattning!
Jag har så svårt att föreställa mig hur ringen kommer se ut i de olika bredderna och de olika stenarna......Jag tycker den ser fin ut på bilden i bredd 5mm och med de stenarna som de valt på! Nu tänker jag på den första bilden på den, men jag vill ha den blank!
Min förlovningsring kommer vara blank, slät också i 5mm. så antingen kommer de vara lika breda el ev blir white me a line lite breddare......Så svårt : )