• Sss

    Fotografier från bröllopet

    Jag undrar hur ni andra tänker kring fotografierna i samband med vigsel och bröllop. Nu tänker jag inte på vänners och släktingars foton utan de som fotagrafen tagit. vilka produkter väljer ni att framkalla/ beställa, storlekar? Fotografier, tavlor, fotoböcker... Berätta för jag är ju så nyfiken! Är också intresserad av funderingar kring var i hemmet fotona sen hamnar, är det vanligt att ge till föräldrar..? Ja allt som rör själva fotoprodukterna. (I vår fotografering ingår 3 foton 14X18 i kartongram, sen tänkte vi beställa nåt foto till som vi också behåller själva, en canvastavla + tackkort)

  • Svar på tråden Fotografier från bröllopet
  • Tilia

    Vi beställde två förstoringar pluss ett album. Har förstoringarna i vardagsrummet med en tavellist nedanför där albummet står. Jätta bra lösning för då titta folk verkligen i det när de kommer hem till oss!

  • TheD

    Mina föräldrar gjorde en fotobok... Vi ska också göra en men det har inte blivit av. Känns inte så jätteprioriterande (bröllopet var i augusti ;))


     


    Vi har en förstoring på väggen men annars har vi alla bilder på datorn i väntan på att vi ska göra något :D

  • Chicita

    Vi gjorde fotoböcker som vi delat ut till toastmastrar, våra föräldrar, tärnor och marskalker.
    Vi beställde också riktiga foton som vi satte in i egengjorda "minialbum" med 4 kort i varje och skickade ut som tackkort.
    Förstoringar har våra föräldrar fått + ena tärnan och marskalken som fått förstoringar på sina barn som var näbbar. Samt förstoring på oss och den andra näbben (brorsdottern) till brorsan 

    Det ska bli minst en canvastavla, men inte på oss, utan på detaljer som buketten och ringarna 

Svar på tråden Fotografier från bröllopet