Vad gjorde jag för fel??? (Mail från moderator)
Fick ett mail från moderator idag att ett av mina inlägg hade tagits bort. Men jag förstår inte vad jag gjorde fel. Kan någon av er duktiga BTare förklara. Får man inte lägga ut sin e-post?
Så här stod det i mailet. Nu har jag censurerat lite så att jag inte gör fel igen.
”Ärende: 16525 Ditt inlägg enligt nedan i tråden "XXXX" har plockats bort då det strider mot medlemsvillkoren (§12. Undersökningar, kontakt, research, informationsinsamling m.m.).
Man får inte Bröllopstorgets tjänster för att göra efterlysningar eller undersökningar på annat sätt än vad som tydligt angivits i villkoren eller tjänsten som du utnyttjat.
För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen...
Här är en kopia på inlägget du skrev:
"[citat från en annan BTare] skrev 2012-XX-XX XX:XX:XX följande:
Var i XXX kommer bröllopet vara? Min XXX är super duktig och ska fota vårat bröllop i XXX :) Beroende på hur lång tid under dagen/kvällen du vill "ha" henne så är priset mellan XXX och XXX. Men hon kan inte den XXX XXX ;)
Jag skrev: Du får gärna maila hennes kontaktuppgifter till mig. Ska gifta mig i XXX.
[min e-postadress]"
Jag citerade alltså bara ett inlägg angående en tjej som hade en fotograf och bad henne maila kontaktuppgifterna till mig. Strider detta mot något? Vill bara veta så att jag gör rätt i framtiden.