Önskar lite hjälp.
Hej.
Detta har inget med bröllop att göra. Men tänkte bara kolla om det finns nån där ute med ett bra svar. Jag tycker att det verkar finnas många snälla personer här på BT.
Jag känner själv att jag inte vet vilket svar jag ska ge. Det handlar om min kusin. Hon är 26 år och har börjat att dejta en kille som är 30 år. Han är smart, trevlig, rolig och jätte snäll. Lite blyg är han av sig, men hon tycker det är bra för han känns alltid lugn. I alla fall. Saken är den att min kusin sa till mig igår att hon fick reda på att killen hon dejtar är oskuld. Och han har aldrig haft en flickvän. Han har många tjej kompisar. Men aldrig varit ihop med nån. Utan han har lagt sin tid på jobb och nu sist studier i 5 år. Så nu känner min kusin att hon inte vad hon ska göra? Fortsätta träffa han och kanske ”bli nåt” med han. Och det sen leder till sex. Eller ska hon bara sluta träffa han? Hon själv är ej oskuld. Och som hon sa ”legat med några stycken killar, mer än vad man kan räkna på sin hand”
Hon gillar honom och gillar att vara med han. Men hon sa att hon har svårt med tanken på att han inte varit med nån innan.
Så om det finns nån som tänker nåt om detta. Så svara gärna. Min kusin vill ha lite hjälp, och jag tycker det är en svår sist för henne!
Tack.