• camillalm

Personliga M&M's

Hej alla blivande brudar =)

Idag hittade jag en sååå cool grej på internet. Man kan beställa egendesignade m&m´s från USA.
    Man väljer vilken färg man vill ha och sedan vilken text ex Camilla & Tobbe eller en bild så trycks detta upp och du får dina alldeles egna m&m¨s. Hur fräckt är inte det!!

Kolla in på www.mms.com

Min fråga är, det står på hemsidan att om man vill att dom skall leverera utomlands ska man ringa dom.
    Är det någon som har beställt därifrån?

• Svar på tråden Personliga M&M's
  • bride to be 2012

Jag har varit i kontakt med dom för ett tag sen, men dom skickade inte ens till Europa......

Fick bara ge upp det.... ;-(

• bride to be 2012

Eller nu blev jag osäker...
    Var det att det skulle bli löjligt dyrt, jag minns ärligt talat inte, det var ett tag sen jag var i kontakt med dom.
    Har även kollat med lite andra ställen så jag kan blanda ihop det.

Men i så fall var det att själva godiset skulle gå på några hundra och frakten typ tusen, så det var inte värt det hur som helst, tyckte jag...

• hallonsoppa

Nej det var tyvärr så att de inte skickar till Sverige. (Tydligen klassas det som "mat" och då är det speciella regler ang att förvara/skicka).

Vi gjorde så att vi skickade till bekanta i USA som sedan skickade vidare till oss, då blir inte frakten så dyr heller... så det är ju ett alternativ....Glad

Svar på tråden Personliga M&M's