• FruDufva

    Dunilin pappersservetter med linnekänsla

    Är det någon som vet var jag kan köpa Dunilin pappersservetter med linnekänsla i Göteborg med omnejd? Mvh Linda

  • Svar på tråden Dunilin pappersservetter med linnekänsla
  • Chicita

    Jag vet inte hur det är i Göteborg. Men här i Borlänge kan man hitta dunilin på större typ ICA-butiker. Och om dom inte har den färg man vill ha så kan dom ofta ta hem åt en Glad

  • wictory

    Hej!

    Köpte just ca 90 st Elegance servetter på Dunis hemsida - tog ett par dagar att få hem dem - smidigt! Jättefina och bra känsla på dem.  

  • Solstice

    Har tittat efter sådana också på ett par ställen och än så länge bara hittat dem på Hemköp i Billdal. ICA MAxi i Sisjön hade dem inte

  • Chicita
    Solstice skrev 2012-03-15 17:02:13 följande:
    Har tittat efter sådana också på ett par ställen och än så länge bara hittat dem på Hemköp i Billdal. ICA MAxi i Sisjön hade dem inte
    Prova dunis hemsida. Man kan visst handla direkt därifrån även som privatperson Glad
  • tesso77
    wictory skrev 2012-02-19 20:54:38 följande:
    Hej!

    Köpte just ca 90 st Elegance servetter på Dunis hemsida - tog ett par dagar att få hem dem - smidigt! Jättefina och bra känsla på dem.  
    Jag har köpt samma 48*48 cm SUPERFINA och inte speciellt dyra, 120 :- för 40 st
Svar på tråden Dunilin pappersservetter med linnekänsla