• evigtkär

    I går gifte vi oss!!!!!

    Efter mkt krångel så gick faktiskt allt vägen i går. Vi var hyffsat friska, jag var trött men knappt ont i halsen längre.


    Jag fixade håret på förmiddagen (sminkat mig innan), sedan hem och byta om. Maken hade då bytt om på barnen, som var sååå fina i likadana skjortor. Maken blev riktigt stilig i "tiger" kostym, väst och en ursnygg slipps! Vi hade en fotograf med oss under hela dagen. Så det blir säkert mkt fina foton.


    Buketten beställde jag via bud och den kom i tid. Nästan likadan som på bilden. Samma blommor med de hade lagt till lite grönt och den var högre. Men jag tog bort det gröna och klippte av stjälkarna och virade ett sidenband runt den. Som vilken brudbukett som hellst :)


    När vi var ombytta och klara åkte vi till en plats för att fotograferas innan vigseln. Det blev lite ont om tid och lite stressigt men det gick bra. Tat ju lite extra tid när man ska ha med barn och vagn m.m. Sedan var det raka vägen rill rådhuset där våra vittnen mötte oss. De skulle varit med hela dagen men eftersom deras dotter var sjuk så ändrades planerna lite. Vigseln var jätte fin och perfekt. Nu är vi man och fru :) Efteråt blev det lite mer foton i rådhuset.


    På vägen hem hämtade vi upp mat som vi förbeställt på en restaurang. Hemma var barnen rätt trötta. Men med lite mat i magen och sedan godis så var de nöjda. Vi åt gott och efter maten blev det tårta (såklart). Vi dansade tillsammans och våra barn dansade också :) Kändes så perfekt. När barnen somnat (tog naturligtvis längre tid att lägga dem) så mös vi i soffan med räkor, vitt bröd och god dryck och lite godis. Pratade och bara mös!


    Helt otroligt att vi har gift oss nu. Och efter alla motgångar blev det så mkt bättre än förväntat, trotts att det regnade heeeela dagen...


    Och jag bara älskar min fina ring, kan inte sluta titta. Och min man förstårs, vi går runt och kallar oss för herr och fru följt av vårt efternamn :) Tänk att vi efter 13år tillsammans går runt och är lite små kära!


    Så nu har jag bevisat att det går att planera att bröllop på mindre än tre veckor! :) Jag fick så mkt komplimanger för min klänning i går, vart vi än gick så stannade folk. Kände mig som en prinsessa!


     

  • Svar på tråden I går gifte vi oss!!!!!
  • Pertinax

    Åh, vad härligt att altlöste sig och att blommorna var fina (och kom i tid) :)


    Stort grattis till er!

  • caruba

    Åh grattis.. Så kul att allt gick som det skulle till slut. =0)

  • Växjöbrud2011

    Grattis! Låter som att er dag blev riktigt fin o mysig :) Hade varit kul at få se lite bilder på din brudbukett o din vackra klänning!

  • Lillis82

    Grattis!!! Va skönt att det inte ställde till det med sjukdommen!! Låter som ni hade det hur mysigt som helst!! Stort Grattis igen!!!

  • Louise784

    Stort Grattis till Er! Låter som en fin och mysig dag. Härligt {#emotions_dlg.flower}

  • niriel

    Men vad härligt! Skönt för er att allt löste sig, jättekul att höra! Stort, stort grattis!

Svar på tråden I går gifte vi oss!!!!!