• LiveForever

    Ljus

    Tips på värmeljus som håller ett helt bröllop? Cool


    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • Svar på tråden Ljus
  • Chicita

    Det finns vanliga värmeljus och så finns dom där stora värmeljusen. Dom stora håller i 10 timmar. Men dom funkar ju inte i "vanliga" värmeljusstakar.

    Annars finns det ju små blockljus också som håller 10-12 timmar och som passar i många ljusstakar som är avsedda för värmeljus

  • KhiraLii
    Chicita skrev 2012-02-17 20:49:58 följande:
    Det finns vanliga värmeljus och så finns dom där stora värmeljusen. Dom stora håller i 10 timmar. Men dom furnkar ju inte i "vanliga" värmeljusstakar.

    Annars finns det ju små blockljus också som håller 10-12 timmar och som passar i många ljusstakar som är avsedda för värmeljus
    Jag har haft det riktigt svårt att hitta billiga blockljus som är smala. 5 cm+ i diameter är lätt att hitta men mindre än så är klurigt. Liljeholmens har en variant men riktigt dyra.
  • Chicita
    KhiraLii skrev 2012-02-18 17:58:18 följande:
    Jag har haft det riktigt svårt att hitta billiga blockljus som är smala. 5 cm+ i diameter är lätt att hitta men mindre än så är klurigt. Liljeholmens har en variant men riktigt dyra.
    Ikea hade några som skulle passa i värmeljusstakar sist jag var där i alla fall...
    Men jag har inte sett dom i katalogen
Svar på tråden Ljus