• Sommarbröllop2012

    Fotograf Johanna Torbjörnsson

    Hej! Har letat bland fotografer i Göteborg och har till slut bestämt mig för Johanna Torbjörnsson. Hon är en ung tjej som inte verkar ha någon längre utbildning inom fotografi. Men efter att ha granskat hennes bilder på hemsidan så tycker jag att bilderna håller hög kvalitet. Och hon tar inte heller skyhöga priser för sina tjänster.

    Är det någon som har haft henne som bröllopsfotograf? Vill gärna höra era åsikter!

  • Svar på tråden Fotograf Johanna Torbjörnsson
  • kickanw

    Jag har varken haft henne eller ska gifta mig, men efter att ha kollat på hennes foton så tycker jag att ni gjort ett bra val! Hon är tekniskt duktig, fotar vackert och verkar dessutom duktig på att "fånga ögonblicken" vilket ju är den viktigaste förmågan som bröllopsfotograf. Jag tror inte att du behöver vara orolig över att inte bli nöjd! :)

  • gbg2012

    Vi har bokat henne och min m2b är ganska duktig på foto och det var han som godkände =)

  • Sommarbröllop2012

    Hej!

    Tack för era kommentarer! Känns bra att höra att ni också bedömer henne som en duktig fotograf.

    gbg2012: Kul att ni också har bokat henne! När ska ni gifta er? Vi gifter oss den 4 augusti i Göteborg.
    Vilket "paket" har ni valt? Vi lutar mer år 5-timmars paketet, (porträtt, vigsel och början av festen). Sen tänkte vi be två vänner som är duktiga med kameran att fota resten av dagen.

  • gbg2012
    Sommarbröllop2012 skrev 2012-02-16 12:09:22 följande:
    Hej!

    Tack för era kommentarer! Känns bra att höra att ni också bedömer henne som en duktig fotograf.

    gbg2012: Kul att ni också har bokat henne! När ska ni gifta er? Vi gifter oss den 4 augusti i Göteborg.
    Vilket "paket" har ni valt? Vi lutar mer år 5-timmars paketet, (porträtt, vigsel och början av festen). Sen tänkte vi be två vänner som är duktiga med kameran att fota resten av dagen.
    Vi gifter oss 2 juni i Göteborg. 

    Vi har valt 12-timmar pluspaketet- så hon kommer vara med hela dagen. =) Vi bokade henne ganska tidigt så priset var lite billigare då, samma paket kostar 2000 kr mer nu.

    Ska bli spännnade på konsultationen, kommer göra en checklista på allt vi vill ha med. 
Svar på tråden Fotograf Johanna Torbjörnsson