• lovemealways

Hjälp med att vällja skor :)

Jag väljer mellan dessa skor nu. Dessa var min blivandes två favoriter...men nu vet jag inte hur jag ska göra! Vad tycker ni? :)

• Svar på tråden Hjälp med att vällja skor :)
  • lovemealways

Kul att ni gillar skorna :) jag hittade dem på lightinthebox. De klassas som dansskor och de ska ju vara sköna. läser man kommentarer till skorna så verkar köpare tycka att skorna är mycket sköna. Mina favoriter är nog 1 och 3 också.....det är halva fraktpriset tills 13 februari...så min förhoppning är att kunna välja innan dess :) Dessutom är alla 3 nedsatta till halva priset: ca $30!

• Hotlena

Jag säger också sko nr 1. Superfina!

• Bröllop201206

Jag tycker sko-par nummer 1 är snyggast!

• sweet

Sko nr 3 var ju helt underbart snygga!
    Ettan är också väldigt fin men den slår inte trean. Skrattande
    Kul att du hittat så snygga skor.

• Chicita

1 eller 3
    Och det verkar ju på rösterna ovan som att du kan ta bort alternativ 2 helt Flört

Enklast är nog att lägga upp detta i en omröstningstråd så blir det enkelt att följa vad som får vilken röst

• annapanna88

Jag gillade nummer 1 bäst! Häftigt med lila skor förresten :)

• lovemealways

chicita: omröstningstråd lät avancerat :) 1 verkar leda lite framför 3:an. 2:an är det stora förloraren. Nu ska vi ta oss en funderare och se vilken det blir! Tack för er hjälp!!

• Chicita
    lovemealways skrev 2012-02-12 16:56:37 följande:
    chicita: omröstningstråd lät avancerat :) 1 verkar leda lite framför 3:an. 2:an är det stora förloraren. Nu ska vi ta oss en funderare och se vilken det blir! Tack för er hjälp!!
    hehe.. nja du väljer bara omröstningstråd när du skapar tråden.
    Lägg upp bilderna i första inlägget (som du gjorde här) och sen skriver du
    Alternativ 1
    Alternativ 2

osv på röstningsraderna.
    Då blir det en omröstningstråd som så många andra här Flört
  • lovemealways

chicita: Ja, det lät ju inte allt för svårt....får göra så nästa jag jag har beslutsproblem :) Nu har valet fallit på par nr 3 och de är beställda. Ska bli så spännande  att se dem :)

• Chicita
    lovemealways skrev 2012-02-13 06:55:07 följande:
    chicita: Ja, det lät ju inte allt för svårt....får göra så nästa jag jag har beslutsproblem :) Nu har valet fallit på par nr 3 och de är beställda. Ska bli så spännande  att se dem :)
    Jag tror att det är ett riktigt bra val Glad
    Bara dom passar så tror jag nog att du blir jättenöjd
Svar på tråden Hjälp med att vällja skor :)