• hojdå

    Ingen inspiration vill infinna sig.

    Jag ska gifta mig på midsommarafton. Nu vet jag int ehur jag ska bära mig åt när det gäller dukningen och dekorationerna. Jag vill att dukningen och dekorationen ska vara en fest för sig, som att man hajjar till när man kommer in i lokalen och tycker att "oj vilken kul och annorlunda dukning det var". Inte typiskt midsommarafton, fast för den skull är inte allt som hör till bannlyst. Har någon förslag på roliga, tokiga, annorlunda, färgglada, svartvita, fräcka... ja allt. Hur mycket jag än tänker kommer jag inte på något riktigt bra.
    Tacksam för hjälp. 

  • Svar på tråden Ingen inspiration vill infinna sig.
  • Chicita

    Gamla LP-skivor som tallriksunderlägg, gör egna etiketter (era ansikten kanske) i svartvitt och klistra över den lapp som är på skivan. Om gästerna vill så kan dom ju ta med skivan när dom går hem Flört

    Vita keramikljusstakar med svarta ljus
    Svart duk med vita löpare kanske istället för tvärt om (om du inte kör på det där med LP-skivor för dom kommer inte synas mot en svart duk)
    Svarta och vita blommor

  • Saandraa

    Här kommer några blandade bilder jag hittade på datorn. Jag älskar blommor och det passar ju bra in på midsommarafton. Så jag skulle nog satsat på att dekorera borden/lokalen med massa blommor och levande ljus för att få upp mysfaktorn.





Svar på tråden Ingen inspiration vill infinna sig.