• sho

22/6 2012 (midsommar) någon mer ? :)

Hej hej!
    Planerar att gifta oss på midsommar i år, inbjudnings korten & allt är redan utskickade & har redan fått en massa svar :)
    Finns de någon mer där ute som ska gifta sig på midsommar, eller i sommar, tänkte vi kanske kan bolla lite idéer med varandra & hjälpa varandra med allt från bordsdekoration till festhäften :)

• Svar på tråden 22/6 2012 (midsommar) någon mer ? :)
  • yohannah85

Jag/Vi gifter oss helgen efter midsommar =) Och jag är gärna med och bollar tankar och ideér för jag börjar få torka på dem. =(

• annamopp

Mja... midsommardagen, så nästan ;)

Är gärna också med och bollar.

• sofiasmamma

Vi gifter oss på midsommarafton! Börjar få lite ordning på de stora sakerna nu...

Vi har fått inbjudningskorten men inte postat dem (vi har dock förvarnat alla för länge sen), kläderna är inhandlade, festlokal/middag bokad, toastmaster tillfrågad...

Vi har inte bokat fotograf men har ev. två alternativ, jag har bokat två (!) frisörer och velar nu om jag ens ska gå till någon eller om jag ska klippa av mig håret...

Festhäfte har jag ett färdigt som jag gjorde till syrrans bröllop, ska bara byta ut en del information men det största jobbet är ju redan gjort. :) Hemsida håller vi på med också.

Var ska ni andra gifta er?

• yohannah85

Oj ja här har man hunnit med en hel del lät det som. Vi giter oss den 30 Juni och jag börjar känna mig LITE stressad då min fästman hellre ligger i sängen eller på soffan och tittar på MC rallyn... (eller vad de nu heter) 

Vi gifter oss i Upplands-Väsby (stockholm) 

Hur långt har alla andra kommit? 

• annamopp
    sofiasmamma skrev 2012-03-03 10:47:29 följande:
      Var ska ni andra gifta er?

Vi ska gifta oss i Korpilombolo (men bor i Stockholm) =)
  • Daniela531

här är en till som gifter sig på midsommarafton iår..

Svar på tråden 22/6 2012 (midsommar) någon mer ? :)