• Fia03

    gröna skor!!

    Jag ska gifta mig i maj och vill ha ett par gröna skor till klänningen.


    Gärna också i satin.


    Tänkte att det passar bra till färgtemat.


    Men var hittar man det??


    Ni som vet...Snälla skicka länkar, bilder, ja allt :)


     


     

  • Svar på tråden gröna skor!!
  • Tokig

    Har du sett denna tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-74/m4120268.html

    Där har jag svarat:


    m.ninashoes.com/productInfo.html?pid=15022&q=... Nina shoes har flera modeller! Sök på "Green" bland skorna. Lycka till.
     
     
    Annars kan t ex Melody shoes vara ett tips. De flesta av deras skor går att gå i alla färger och se tillverkar skorna speciellt efter din fot o önskemål. Hittar du en modell du gillar så maila i fråga dom! www.melodyshoes.com.hk/
  • Tessan2012

    hej!


    nelly.se, brandos.se och heppo.se kan du söka på alla deras skor i viss färg. Jag testade med grönt och det kom upp en hel del men massor av vardagsskor. Men titta där. Nelly hade snyggast!

  • Stridspinglan

    Jag har köpt från danshopen.se som säljer brud- och dansskor som man kan låta färga i vilken färg man vill! Du köper hem skorna, provar så att de känns bra, säner sedan tillbaka dem till butiken tillsammans med ett färgprov på 5x5 cm och butiken skickar dem på färgning!
    Funderar också på att ha gröna skor :)
    Man kan även sända in sina vita skor efter bröllopet om man vill ha dem i en annan färg först då.

  • msE

    sök på sage och typ lingrön / lindbloms grön...

    massa nyanser av grönt finns det...

    en del brudbutiker färgar in de skor de säljer också, det kan kanske vara ett alternativ??

Svar på tråden gröna skor!!