• emmaochvalter

Letar bröllopsmake/hår i närheten av Skåne Tranås, Österlen? Tips ngn?

Vi gifter oss 16/6 2012 i Skåne Tranås och jag behöver hjälp med make och hår denna stora dag. Har någon bra erfarenhet av en frisör i omgivningen? Typ Österlen, gärna Tomelilla?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Letar bröllopsmake/hår i närheten av Skåne Tranås, Österlen? Tips ngn?
  • emmaochvalter

Bra pris. Har du varit där eller ska du dit 120707 ;)

• Sara 120707

Nej, det var ett av ställena jag övervägde innan jag bestämde mig för att sminka själv

• Chicita

Hmm... förlåt, jag vet vad du menar men jag kan inte låta bli eftersom det blir rätt roligt av en sån formulering Oskyldig
    Har du inte en blivande make på lager redan... vill du ha en i reserv ifall han hoppar av?

make = brudgum
    sminkning / makeup kan vara bra att skriva Flört

• Mikina

Hej!
    Vi gifter oss också i SkåneTranås i sommar, så jag hakar gärna på tråden och tar tacksamt emot alla tips om hår/makeup.
    Tänkte eventuellt fixa makeup på ystad saltsjöbad (och isåfall bo där med tärnor natten innan) men frisör behövs med.. 

• emmaochvalter
    Jag har nu bokat hår och make up på Broadway i Hammenhög. Verkar vara ett mysigt litet ställe.. Men jag har ingen erfarenhet från dem alls. Känns iaf bra.
Svar på tråden Letar bröllopsmake/hår i närheten av Skåne Tranås, Österlen? Tips ngn?