• Lommila1

    Spanx

    Har någon köpt spanx kroppsstrumpa åt sig? Kommentarer? och varifrån har ni köpt?

  • Svar på tråden Spanx
  • nati2

    Åh det är jag också nyfiken på!
    Funderar starkt på att köpa det! Hittills har jag bara hört bra saker om dem Glad

  • Lissie84

    Jag köpte ett par spanx som jag hade på mig när jag provade brudklänningar. Köpte en variant som gick från mitten av låret upp till precis under bysten (sexigt jag vet Flört) Jag kan säga så här, det tog ett tag att få på dem, man tror inte i början att det ska gå =) Till en börjag tyckte jag att det fungerade bra, allt hålls in man får en fin siluett. Men sen tvättade jag dem av misstag i 40grader istället för 30 och råkade ha sköljmedel i ( tvättade dem av misstag) och sen dess tycker jag inte att de är lika bra, håller sig inte uppe till samma grad måste dra upp dem hela tiden. Vet inte vad som skulle hända ifall man tvättade dem som de skulle. Kostade runt 700 och inhandlades på NK.  

  • nati2

    Då kanske mans ka akta sig för att tvätta dem innan bröllopet dåFlört
    Hur är de i storlek och så då? 

  • Lommila1

    ok! Går dom att sitta o röra sig också eller kläms man ihjäl? Är det samma material som vanliga strumpbyxor fast tjockare eller?

  • Lommila1

    dom här har jag btw klickat hem, är det samma som du hade Lissie?


  • tessie01

    Jag kopte ett par spanx for att anvanda dem pa brollopet men har nu bestamt mig for att strunta i att ha dem. Spanx at otroligt tajta och det tar pa energin att dra upp dem. Eftersom min klanning ar ratt stor kanner jag att det redan ar ett projekt nar man ska ga pa toaletten tex och da att behova krangla pa och av med spanx kanns lite extra jobbigt (det ar iof ett "kisshal" pa dem men det kanns lite skumt"). 

    Jag anvander spanx ganska ofta annars men pa brollopsdagen har jag valt att sta over. Dem ar dessutom ratt varma och det ar inte bra for kroppen att ha dem pa sa manga timmar. 

    Istallet har jag valt att anvanda strumbyxor med lite "hall-in" effekt.

Svar på tråden Spanx