vet inte va jag känner?? HJÄLP
Nu ska jag dra den lååånnnga historgen så kort jag kan. Jag har sambo barn och hus, min sambo har betytt allt för mig han ställer upp han stöttar och lyssnar, vi har ett underbart sexliv, ja jag hittar inte något fel, han är den mannen som ställt upp på mig, som har visat att jag betyder något, han är en underbar pappa, du har vi kommit in i en period där ALLT är rätt tråkigt, vi gör inget tillsamans, vi har ingen tid, han jobbar och jag med, sen är det barnen o det rullar på som vanligt. jag ska snart börja kurser och hitta på saker, men han vill alldrig göra något. Jag har träffat en annan, som jag har smsat med en längre tid som får mina dagar att lyssa han är rolig skarmig snygg, och ja vi har haft sex en gång, han har fu o barn, och vi har sagt många gånger att vi ska sluta, att det vi gör är så jävla fel, min sambo vet att jag smsat med denna kille och är så klart ledsen arg och undrar vad jag känner. Jag vill inte leva utan min sambo, men kan inte kontrollera mina känslor för den andra, idag berätta han att han känner sig kär. och här står jag o vet varken ut eller in,,, va gör man?? har sagt till mig själv att jag ska sluta, men de går inte, älskar att höra hans röst och älskar att få sms. min sambo vill veta vad jag känner, men jag vet inte om det är kärlek till den andra eller om det är späning? älskar man någon borde man väl inte göra så här? tror jag älskar min sambo, vill ju leva med honom, tror jag?? helt vilsen... Nu vet jag att 99 procent kommer hoppa på mig o säga du har dig själv att skylla, att jag är ett svin osv, ni behöver inte kometera, jag vet redan allt denna, men kan ju inte sluta, och kan inte känna vad jag vill.. någon som varit med om detta?? va gjorde ni?? ni som gick vidare med eran sambo hur blev allt??