Tanke-hangup...
Min m2b har varit gift tidigare när han var ung (det varade inte ens 1 år pga att hon var o hade varit otrogen flera ggr.)
Men detta sabbar för mig när jag tänker o planerar vårt kommande bröllop. Det är skitlöjligt jag vet, men ändå ett faktum.
Det är inte det att jag är avig eller svartis, det stör mig bara.
Vi har inte mycket pengar o jag vet vad de lade ut på sitt bröllop och då känner jag att vad fan..Inte ska jag väl nöja mig med mindre?
Jag vet vad hennes klänningar! ja, hon köpte 2, kostade och vad ringarna gick på..
Min m2b vill helst åka bort o gifta sig, typ på en strand långt bort. Men det går helt bort för mig då jag ej varit gift och vill ha min familj med. De har inte råd att åka jorden runt för att närvara..
Jag kan förstå att han kanske inte vill göra ngn stor sak av det eftersom han redan har gjort det en gång, men lite hänsyn tycker jag han kan ta till mig eftersom jag aldrig varit gift. Jag kräver ej att vi ska vigas i kyrkan, det går utmärkt med en fin plats ute i naturen i närheten där vi bor.
Det här betyder otroligt mycket för mig och jag blir ledsen när jag tänker på det. Jag är väldigt nära min familj och jag vill ha dem med på bröllop, middag och fest. Även mina vänner.
Usch, jag vet inte vad jag vill ha ut av detta inlägg egentligen. Behövde nog mest bara få ventilera en del..