• junibruden01

    Tips på bra och proffsig fotograf i Stockholm

    Hej!


    Jag behöver hjälp med att hitta en bra och proffsig men inte hutlöst dyr fotograf i Stockholmsområdet.


    Är det någon som kan ge mig tips?


    Jag är tacksam för alla förslag och idéer!


    Tack på förhand!!


    //Junibruden

  • Svar på tråden Tips på bra och proffsig fotograf i Stockholm
  • Pebbles

    Vill tipsa om Anna som har företaget Subclip, www.subclip.se
    Super trevlig, jätte duktig och tar superfina bilder!


    Loves it!
  • Perkan76

    Måste verkligen varmt rekommendera Jenny Drakenlind - kolla in www.drakenlind.com

    Fantastiska bilder och hon gör det där "lilla extra" och tar verkligen tid för en!

  • junibruden01

    Hej på er alla, tusen tack för era tips!


    Nu har vi börjat närma oss ett beslut, vill bara kolla med er om någon av er anlitat Weddinggroup Worldwide?


    Tack tack

  • ewamarie

    Vi har valt Emanuel Higwall. Träffade honom på Bröllopsmässan på Grand Hotell och vi var egentligen inte alls ute efter en fotograf. Vi kommer gifta oss på Öland och hade därför tänkt använda en lokal fotograf. Men så träffade vi Emanuel och vi fastnade direkt för hans arbete och hans personlighet. 
    Det slutade med att vi bokade honom hela helgen

    www.higwall.com 

  • Fest killen
    ewamarie skrev 2012-02-05 15:47:13 följande:
    Vi har valt Emanuel Higwall. Träffade honom på Bröllopsmässan på Grand Hotell och vi var egentligen inte alls ute efter en fotograf. Vi kommer gifta oss på Öland och hade därför tänkt använda en lokal fotograf. Men så träffade vi Emanuel och vi fastnade direkt för hans arbete och hans personlighet. 
    Det slutade med att vi bokade honom hela helgen www.higwall.com 
    Öland är så fint är uppvuxen där i Löttorp 
  • ewamarie
    Fest killen skrev 2012-02-05 17:09:56 följande:
    Öland är så fint är uppvuxen där i Löttorp 

    Hem, ser konstigt ut när jag skal citera... Fest Killen: Vi skall gifta oss på Böda, hyfsat nära Löttorp med andra ord
  • MalinLarsson

    Frida Klang ska fota vårat bröllop. Hon är en vän till mig som precis har startat eget fotografiföretag med inriktning på just bröllop. Hon är superduktig!

    Henne hittar ni här: http://fridaklang.1x.com/

  • Fest killen
    ewamarie skrev 2012-02-06 22:09:27 följande:
    Hem, ser konstigt ut när jag skal citera... Fest Killen: Vi skall gifta oss på Böda, hyfsat nära Löttorp med andra ord
    Böda kyrka är ur fin och liten

    Lycka till 
Svar på tråden Tips på bra och proffsig fotograf i Stockholm