Frisör/makeup artist i Katrineholm/Eskilstuna!
Hej!
Någon som har tips på en bra och prisvärd frisör/makeupartist i Katrineholm eller Eskilstuna? Söker till i juli i sommar.
Alla tips mottages tacksamt!
//Drömbröllop12
Hej!
Någon som har tips på en bra och prisvärd frisör/makeupartist i Katrineholm eller Eskilstuna? Söker till i juli i sommar.
Alla tips mottages tacksamt!
//Drömbröllop12
*puffar*
Prisvärd är ju en relativ fråga, jag ska sminka mig på make up store i Eskilstuna och för mig är det prisvärt, håret gör jag på en salong bredvid i kungspassagen (vet faktiskt inte vad den heter) de är snälla, trevliga, verkar duktiga och tar inga överpriser
Jag har bokat både hår & make up på "Hårdesign", rekomenderar dom verkligen - dom är kanon på alla sett och vis!
Skönt att "bara behöva gå till ett ställe" på den stora dagen och få allt fixat :)
Jag kände att dom verkligen förstod vad jag ville ha när jag va där och bokade tiden och de är viktigt tycker jag :)
Förlåt för sent svar!
Jag fick ett pris på ca 1700:- för make up & hår, men då har jag kort hår (page) så blir ju "ingen riktigt" uppsättning med lockar & löshår mm... så har du långt hår kan de nog gå på lite till..
dom är även ett bröllopsrum som man kan hyra, som lät väldigt mysigt också :)
Jag gjorde uppsättning och smink på Frisör Tingsgården i Eskilstuna när jag gifte mig i Julita förra året. Var supernöjd!
Det tar ca 40-45 min att köra till Julita från centrala Eskilstuna...