• Drömbröllop12

Frisör/makeup artist i Katrineholm/Eskilstuna!

Hej!

Någon som har tips på en bra och prisvärd frisör/makeupartist i Katrineholm eller Eskilstuna? Söker till i juli i sommar.

Alla tips mottages tacksamt!

//Drömbröllop12

• Svar på tråden Frisör/makeup artist i Katrineholm/Eskilstuna!
  • sagoprinsessa

Prisvärd är ju en relativ fråga, jag ska sminka mig på make up store i Eskilstuna och för mig är det prisvärt, håret gör jag på en salong bredvid i kungspassagen (vet faktiskt inte vad den heter) de är snälla, trevliga, verkar duktiga och tar inga överpriser Glad

• BB2012

Jag har bokat både hår & make up på "Hårdesign", rekomenderar dom verkligen - dom är kanon på alla sett och  vis!

Skönt att "bara behöva gå till ett ställe" på den stora dagen och få allt fixat :) 

Jag kände att dom verkligen förstod vad jag ville ha när jag va där och bokade tiden och de är viktigt tycker jag :)  

• Drömbröllop12
    BB2012 skrev 2012-04-01 00:57:00 följande:
    Jag har bokat både hår & make up på "Hårdesign", rekomenderar dom verkligen - dom är kanon på alla sett och  vis!

Skönt att "bara behöva gå till ett ställe" på den stora dagen och få allt fixat :) 

Jag kände att dom verkligen förstod vad jag ville ha när jag va där och bokade tiden och de är viktigt tycker jag :)  
    Tack för tips, ska kontakta dem. Vad har du fått för priser?
  • BB2012

Förlåt för sent svar!

Jag fick ett pris på ca 1700:- för make up & hår, men då har jag kort hår (page) så blir ju "ingen riktigt" uppsättning med lockar & löshår mm... så har du långt hår kan de nog gå på lite till..

dom är även ett bröllopsrum som man kan hyra, som lät väldigt mysigt också :) 

• iSusanna

Jag gjorde uppsättning och smink på Frisör Tingsgården i Eskilstuna när jag gifte mig i Julita förra året. Var supernöjd! 

• Drömbröllop12
    iSusanna skrev 2012-05-13 21:37:21 följande:
    Jag gjorde uppsättning och smink på Frisör Tingsgården i Eskilstuna när jag gifte mig i Julita förra året. Var supernöjd! 
    Hur långt är det mellan? Tar det jättelång tid att köra?
  • iSusanna

Det tar ca 40-45 min att köra till Julita från centrala Eskilstuna... 

Svar på tråden Frisör/makeup artist i Katrineholm/Eskilstuna!