• KarinL

Någon som har erfarenhet av Fredric Sannebro, Fotabröllop?

Hej! Vi funderar på att boka honom till vårt bröllop i sommar. Han verkar trevlig, har fina bilder på hemsidan samt bra priser. Har googlat men inte hittat något om honom, vore skönt att höra från någon annan att han gjort ett bra jobb. Tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Fredric Sannebro, Fotabröllop?
  • Hella

Hej! Vi har idag varit på en pre shot med honom i stan inför vårat bröllop. Jag väntar förväntansfullt på att få se resultatet :) Jag gillar hans bilder på hemsidan och han var väldigt lätt att ha att göra med på plats. Han är trevlig och får en att slappna av. Så det jag har träffat honom och sett hittils är bara positivt.

• Isabella133

Hej! Vi hade honom som vår bröllopsfotograf och jag kan varmt rekommendera honom. Bilderna blev vi jättenöjda med och han la ner ett fantastiskt jobb vid fotograferingarna. Han var lättsam och härlig att ha och göra med. Att hans priser dessutom är låga gör ju inte saken sämre. Hälsa honom från Isabella och Rikard om du väljer honom. Lycka till med allt!

• Hella

Nu har bilderna från våran preshoot kommit upp på hans hemsida och vi är verkligen nöjda och ser fram emot alla fina bröllopsbilder vi kommer att få från vårat bröllop i mars. Gör som vi boka honom!!!

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Fredric Sannebro, Fotabröllop?