• snäckan87

    Superbra och hyffsat billig fotograf i Skåne

    Behöver verkligen tips och råd på fotografer i Skåne, Lund och Malmö trakten.

  • Svar på tråden Superbra och hyffsat billig fotograf i Skåne
  • Singoalla

    Kontakta Therése på Ateljé Hoddan www.ateljehoddan.se!! Vi hade henne på vårt bröllop och är verkligen supernöjda (både med bilderna och henne som person)!!!! Vi fick ett fantastiskt bra pris... kolla med henne om hon erbjuder det fortfarande!

  • chrpe

    Hör med Malin Weinert, superduktigt "hobby" fotograf. Vi ska ha henne och våra testbilder är grymma. Billig också!!!Y

  • snäckan87

    "Chrpe" Jag var inne på malinweinert.se var det henne du menade?? Hon verkar vara allt annat än hobbyfotograf. Hur mycket får ni betala för era bilder??

  • Singoalla

    Hej lilla_tiger! Jag mailar dig under helgen! Du har även en i mitt galleri tror jag... Men jag hör av mig. Vet att hon hade bilder på oss på sin webbsida förra året också! Trevlig kväll!

  • chrpe

    Vi betalar 7000/8000:- (kommer inte exakt ihåg) då är hon med från morgon till efter vigseln. Inga extra tillägg, jag får alla bilderna och X antal redigerad bilder. Vilket ingen annan fotograf erbjuder. Hon är supermysig och det kommer bli toppen med henne.

  • Singoalla

    Snäckan87! Nu har jag mailat dig några jag hade tillgängliga!

  • Violen den blå

    Vi använde oss av en tjej i Malmö när vi gifte oss i somras och var riktigt nöjda med henne. Vi valde ett "tre-timmars" paket och fick bla ett fint bildspel på DVD som vi tittar på ofta :o)


    www.fotomedmera.se


    Min syster gifte sig nu i vintras och tog studiobilder inne och använde sig av Pia Larsson och de var också nöjda

    www.fotografpialarsson.se/FPL_Hem/Fotograf_Pi...

    Lycka till!!!


Svar på tråden Superbra och hyffsat billig fotograf i Skåne