Ångest...
För 10 år sedan förlovade sig sambon och jag. Ringarna vi köpte var ganska tunna och passar kanske inte riktigt med ngn vigselring då vigselringen blir för hög. I oktober opererade jag min hand och fick lov att knipsa av ringen då jag inte kunde få av den. Tänkte "ingen skada skedd", nu har jag chansen att byta ut dom. Snålheten bedrog visheten och jag beställde TITAN ringar. Och jag tokångrar mig. Sambon är också missnöjd och vill ha tillbaka sin gamla ring. Om inte det var nog så beställde jag en alliansring i TITAN medans jag höll på. 2900 :- för alla tre vilket inte är jätte mkt pengar. Men just nu är det mkt för mig och jag hade hellre lagt dom pengarna på ringar jag verkligen vill ha.
Vet att jag kanske borde gilla läget och gå vidare men om jag ska ringen rästen av livet så vill jag vara nöjd. Har hittat fina Schalins ringar i den billigare prisklassen som jag tycker är jätte fina och har blivit besatt av dom nu.
Kanske kan man lämna in guld man har och få det "smält och omgjort" till 2 släta kupade ringar. (vet att man brukar få ngt annat guld men det gör inget) ... Ngn som har erfarenhet av det`?
Var bara tvungen att gnälla av mig lite... Hatar att "slänga pengar i sjön"