• ThereseOSven

missmoneypenny.nu

Hej alla! Är det nån som beställt klänning från www.missmoneypenny.nu?

Är dom bra i sånt fall och allt sånt? Kan ni rekomendera dom?

• Svar på tråden missmoneypenny.nu
  • annelie1981

Glömde visst skriva att leveranstiden stämde precis....men det går säkert att få express leverns om man vill det

• annelie1981

Här är min klänning som jag beställde från MissMoneyPenny

Måste sys upp väldigt mycket, på bilder står jag på en stol

• Sandra1982
    Annelie 1981 din klänning är percis den jag har gått och suktat över ett tag nu, är du nöjd med kalitén?
    Har du fler bilder på den...nyfiken!
  • annelie1981

Så här ser den ut bakifrån. Jag tycker att kvaliteten är över förväntan med tanke på det låga priset. Min klänning var ju tyvärr för lång med missmoneypenny har varit väldigt tillmötesgående. När ska du gifta dig då? Du kanske kan köpa mig efter att jag har gift mig? =)

• annelie1981
    Sandra1982 skrev 2012-03-12 08:42:46 följande:
    Låter bra den ser jättefin ut och skönt att höra att säjaren är schysst. Jag gifter mig 25/8 själv då?
    Ja det var ju ett riktigt bra pris för det var väl den här:
    www.missmoneypenny.nu/sv/brudklanningar-1/bru...
    Nej det är inte den klänningen, min kostade 2500kr (kommer inte ihåg den exakta summan). Jag gifter mig 30/6
  • Sandra1982

Jaha men dom var väldigt lika, kul att få se färdigt resultat iaf eftersom jag tänker beställa där ifrån med.
    Åh det är ju snart, lycka till med allt!

• Louise784

Annelie 1981 ; Vilken fin klänning! Roligt att se ett färdigt exemplar. Hoppas det ordnat sig med längden. 

Jag har också beställt klänning från missmoneypenny och jag väntar med spänning att den ska komma! 

Jag har haft mailkontakt med försäljaren och fått snabba och bra svar.  Väldigt tillmötesgående. 

Vi gifter oss den 15/9  :) 

• annelie1981
    Louise784 skrev 2012-03-17 10:29:16 följande:
    Annelie 1981 ; Vilken fin klänning! Roligt att se ett färdigt exemplar. Hoppas det ordnat sig med längden.

Jag har också beställt klänning från missmoneypenny och jag väntar med spänning att den ska komma!

Jag har haft mailkontakt med försäljaren och fått snabba och bra svar. Väldigt tillmötesgående.

Vi gifter oss den 15/9 :)
    tack, ja jag är nöjd med min klänning. Får hjälp av svärmors vännina att sy upp den så blir det perfekt. Hoppas att du blir lika nöjd med din klänning.
Svar på tråden missmoneypenny.nu