• Caritina

Dalarö Skans

Hej!

Är det någon som har gift sig eller varit på bröllop på Dalarö Skans? Vi bor inte i Sverige och kommer inte ha möjlighet att besöka stället vi bokar innan så skulle vara jätte tacksamma för alla kommentarer om stället, maten, service, dansgolv etc!!

• Svar på tråden Dalarö Skans
  • CookieKaka

Hej

Nu har jag inte varit på Bröllop på Dalarö skans men jag är uppvuxen på Dalarö och har varit där många gånger på andra tillställningar!

Det är nog en av de vackraste platser i södra skärgården men näst intill helt väderberoende. Om ni blir många så får ni nog duka i tältet (inte riktigt ett tält, det är glasväggar och tälttak) För i källaren är det inte så jättestort men ett bra dansgolv. Några rum på övervåningen där man kan sitta och mysa, prata men inte tillräckligt stora för en middag. Vattentoaletter 2st på det planet, kommer inte ihåg om det finns några i källaren. En innomhusbar i källaren och en utomhus. 

Maten har varierat mycket dom senaste åren men då har det varit främst grilltillställningar jag varit på så med annan meny kan det vara annorlunda!

Lycka till!

Svar på tråden Dalarö Skans