• georgialee

Karlstad - någon som vet en asbra frisör?

Är det någon som kan tipsa om en bra frisör i Karlstad, som helst inte är för dyr. Helst någon go tjej med mysig salong som är helgrym på uppsättningar. Gärna en salong där man får ta in make-up artister från annat håll.
    Provuppsättning ska ingå i priset. Jag kan även tänka mig frisörer som är på "resande fot" eller fixar frisyrer "hemma"/svart då vi har tillgång till en privat frisörsalong om behovet finns.(denna salongen lånas då ut tills oss, men frisören där gör inte bruduppsättningar.) Frisören ska vara helgrym helt enkelt!

Dela gärna med er av era bilder och erfarenheter tillsammans med tipsen. Thanx

• Svar på tråden Karlstad - någon som vet en asbra frisör?
  • Sansim

Emma på salong "NOVA" :)

Vet inte vad hon tar för pris, men när min syster gifte sig så fixade hon hennes frisyr och smink plus min frisyr (tärna).

Hon är iallafall bäst i Karlstad!

• zoyna

Zeinab eller Ramadan på Salong Moda, Orrholmen. Zeinab gjorde min balfrisyr och min syster bröllopsfrisyr. Ramadan har satt upp min tärnfrisyr, så jag kan varmt rekommendera dem!

Lycka till!!

• georgialee

Tack så mycket för era tips:) Jag har hittat min frisör på Salong Fanny i Viken:)

Svar på tråden Karlstad - någon som vet en asbra frisör?