Nu är jag fru Westling!
Vårt bröllop i Koh Chang var helt underbart! Den bästa servicen man kan tänka sig! Allt var så vackert Funderar ni på att gifta er i Thailand så kan jag varmt rekomendera detta företag...
Vårt bröllop i Koh Chang var helt underbart! Den bästa servicen man kan tänka sig! Allt var så vackert Funderar ni på att gifta er i Thailand så kan jag varmt rekomendera detta företag...
Vad fina ni är! Verkligen stämmningsfullt och romantiskt. Grattis!
Åh så vackert! Grattis!
Åh va fint! Hade ni släkt och vänner med eller gifte ni er privat? Får man fråga vad budgeten gick på? Man blir ju sugen på att avboka allt och lägga pengar på ett utomlands bröllop helt klart! ;)
Själva bröllopet kostade ca 13000, då ingick fotograf, make up artist, präst, bukett, blommor/altare på stranden, båttur i kanal för fotografering och en massa annat. Men totala kostnaden med ringar, resa, fest osv är inte medräknat...
Vi hade vänner och familj med oss, men bara 5 st+ 2 barn. Själva bröllopet var hemligt så vi ska ha After wedding party i februari för familj och vänner
Ni är jättevackra, grattis!
Åh vad fint!!Vilka vackra romantiska bilder.
Ett stort grattis till er båda!!
Så vackert, grattis!
Vad heter företaget? vi funderar nämligen på att gifta oss i Thailand. Gifte ni er lagligt i Thailand eller gjorde ni det i Sverige?
vad fina ni var :) och jätte härliga bilder , var på ko chang är det ?
Jättefint! Grattis!
Oj vad härligt det ser ut!
Stort grattis!
wow så vackert. Blev allt en klump i halsen nu ;)
Kul att ni valde det upplägget att ha en fest även senare.
Vackra bilder!
Jag vill också veta... företag, legalisering mm. Hur bestämmde ni hemmifrån ex vilken strand och exakt vilken del av den som vigseln skulle genomföras på? Gärna fler tips om du har då vi just nu sitter och planerar inför vårt bröllop på Koh Chang i feb 2012. :)
Grattis!
hallå, fina bilder, vad heter företaget? :)
Vilka fantastiskt vackra bilder så vill jag också ha det om vi åker i väg och gifter oss
grattis till er båda
Åhh du gav mig precis det jag ville ha, en bild på en karl på en strand utan alla kläder. Överallt ser man ju killarna fullt påklädda. Ni ser helt fantastiska ut;)
Tackar tackar =)
Vi hade själva tänkt att åka till Karibien & gifta oss. Så nu när jag vet vad jag vill ha på mig så måste jag ju leta efter något till gubben:)
Jag vill att det ska vara februari snart så jag får vara där o uppleva det:)
Grattis!! Gud va vackert det va!!