• LillaM­y666
    Äldre 23 Nov 14:26
    4949 visningar
    27 svar
    27
    4949

    Kan inte låta bli att visa vår sida! :)

    Nu är jag äntligen klar med vår bröllopssida som jag jobbat med halva hösten. Den står med i inbjundningarna som gått ut och är nu helt publik. Så jag kan inte hålla mig utan vill visa den här också. Vad tycker ni? Är det too much eller något som saknas?

    www.mydurre.com 

  • Svar på tråden Kan inte låta bli att visa vår sida! :)
  • Savann­ah
    Äldre 3 Dec 22:18
    #11

    Jättefin och upplysande sida! Om du gillar konstruktiv kritik så har du ett stavfel på sidan, kanske inte något att bry sig om, but still :)

    När middagen dragit ut på tiden och man tröttnat på att sitta still finns en eget rum (borde vara ETT eget rum) för tvärhandshöga med lite leksaker, film och annat som kan förgylla en kväll när man är liten.

  • Lilla My 76
    Äldre 4 Dec 09:39
    #12

    Jättefin sida och bra information! Bra jobbat!

  • BeMine
    Äldre 4 Dec 10:12
    #13
    du har gjort ett bra jobb, inte alls för mkt!
  • Lindao­chJohn
    Äldre 4 Dec 16:27
    #14

    Vilken härlig sida! Skrattande
    Får ju en själv att börja fundera på att göra en...? Drömmer

  • Sirenn­e
    Äldre 4 Dec 16:48
    #15

    Väldigt rolig och ambitiös sida!


    Som gäst skulle jag inte kunna begära mer av bra och tydlig information Eftersom plagiat är den högsta formen av smicker - stjäl jag säkerligen några idéer till vår blivande sida.


    Grattis till er båda!


    /sirenne

  • LillaM­y666
    Äldre 6 Dec 14:15
    #16

    Igen - Tack alla snälla för glada kommentarer! Jag rodnar än. :)
    Uppskattar även rättningar massor!

  • Äldre 6 Dec 14:42
    #17

    Jättefin sida, väldigt informativ  
    En grej bara: Det heter väl borgeRlig vigsel? (Under rubriken vigsel någonstans såg jag "vigseln är borgelig".

    Lycka till!

  • Äldre 6 Dec 14:56
    #18

    nämen, nu ser jag vem du är! Glad grattis till bröllopet! ska kika närmare på din sida senare. ingen överraskning att du kan göra en hemsida... det där har ju du hållt på med hur länge som helst. själv har jag inget konkret på gång, men hänger här lite från och till. *s* det här är alltså cia från allt för föräldrar om du råkar komma ihåg. vi var ju en del folk där... förut brukade jag titt som tätt skriva i gästboken på din personliga hemsida. minns hur otroligt välskrivna texter du har/hade där! Skrattande lycka till med allt!

  • Marylo­js
    Äldre 6 Dec 15:10
    #19

    Wow vilken sida! Jag har skickat den till min m2b och sagt att vi måste göra något liknande. 

  • Anna88
    Äldre 6 Dec 15:17
    #20

    Jättefin sida, ligger säkert en hel del jobb bakom. Har själv också börjat lite med vår sida och tror jag lånar några idéer av dig ännu :)

  • LillaM­y666
    Äldre 9 Dec 17:57
    #21

    Hej hej Cia! Så du planerar också bröllop!? Va kul! När är det dags?

  • Doofie
    Äldre 10 Dec 11:36
    #22

    Jättefint! :) Bra ide, speciellt om man har gäster som reser, vilket vi kommer att ha, kanske blir något liknade för oss! :)

  • Äldre 10 Dec 12:18
    #23

    Gillade er presentsida. Mycket bra!


  • ViviN
    Äldre 15 Dec 09:25
    #24

    Jättefint, vilket jobb!

  • Äldre 19 Dec 14:13
    #25
    LillaMy666 skrev 2011-12-09 17:57:18 följande:
    Hej hej Cia! Så du planerar också bröllop!? Va kul! När är det dags?
    njäe, jag gör ju inte riktigt det... hänger mest här för att vi pratar om det, men inte riktigt bestämt helt klart när och så... men vi vill båda två, absolut! det är kul att få lite input och läsa lite hur folk tänker och gör med olika saker. å så kan man ta till sig det man inte själv tänkt på som passar en själv. det är ju en hel del att fundera över ju... *s* hoppas allt går jättebra för er!!!
  • Sorita
    Äldre 1 Feb 16:58
    #26

    Väldigt fin och genomarbetad sida.

  • Lejonh­järta
    Äldre 1 Feb 17:44
    #27

    å vilken jättefin sida! Hoppas ni får en riktigt lyckad bröllopsdag! =)

Svar på tråden Kan inte låta bli att visa vår sida! :)