• frumu

    herre gud hjälp mig!!

    FAN ska fria till min sambo, och köpte ringarna idag, det är super hemligt , jag brukar aldrig kunna hålla mig med saker men nu hade jag tänkt göra det. PROBLEMET är att han skulle hämta ett kort i min plånbok och kvitot läg mitt i boken så han MÅSTE ha sätt det :( va ska jag göra nu då? förslag ??? hade inte tänkt fria fören efter jul nyår :(

  • Svar på tråden herre gud hjälp mig!!
  • Trivia

    Varför skulle han ha sett det om han hämtade ett kort? Eller var hade du kvittot. Tänkte att man brukar ju ha dem i sedelfacket och varför skulle han rota där?

  • Chicita

    Du kan väl ha köpt något annat på en guldsmedsaffär?
    Det står ju knappast "vill du gifta dig med mig?" på kvittot Flört

    Om jag ska hämta något i min makes plånbok så brukar jag inte leta igenom kvittona (om det nu inte var ett kvitto jag letade efter) så jag tror inte att du behöver ha panik.
    Däremot om du nu börjar bete dig konstigt och luska ifall han såg något så kanske han kan lägga ihop nån glimt av något han kanske sett - med ditt konstiga beteende och komma fram till att 1+1 blir 2
    Så chilla

  • Dejli

    Jag hade aldrig lagt märke till ett kvitto av en särskild sort om det inte var det jag letade efter. Eller menade du att det låg löst när han öppnade den? Isf kanske han har sett det, men det finns ju som sagt andra saker man kan köpa där... och spelar det någon roll om han kanske anar det? Om han inte vet när eller hur så blir det ju ändå en överraskning. Kanske har ni redan pratat om att förlova er någon gång i den närmsta framtiden, och då är det ju heller ingen total överraskning...

  • frumu

    ja kvittot låg inte bland sedlarna utan där jag har korten, öppet så att säga :( han kollar aldrig i min plonbok men nu skulle han förnya sitt körkort och jag har foton på honom i min plonbok, så det var dä han skulle hämta. När han stod där så fråga jag va han gjorde, och självklart vart jag nervös att han skulle se det, eftersom vi pratat om att gifta oss så tror jag nog han fatta :( men men går ju inte göra så mycket åt det nu :( jag är ändå glad att jag köpt såå FINA ringar =D tack alla!!
     

  • förlovadflicka

    Om det bara ser ut som ett helt vanligt kvitto så är det nog ingen fara... Min man skulle nog inte fattat om jag hade satt upp kvittot på kylskåpet, haha!


  • frumu

    haha nu fick jag skratta lite :) nää det är ju inte säkert han fattar, får hoppas på det =D

Svar på tråden herre gud hjälp mig!!