• sandrafrågar

    Morgongåva

    Hade du kunnat tänka dig att ta sensuella bilder som en Morgongåva till din man?


     


    Berätta gärna om du redan har gjort det och vad du tyckte!


    Uppskattar alla svar.


     


    //Sandra

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Morgongåva
  • KlaraV89

    Jag har gjort det, det var en av de roligaste saker jag gjort, värsta ego-boosten.... Kommer sitta finfint när man sitter på hemmet sen och kan tänka...japp...mormor var en hottie

  • Niini

    Visst hade jag kunnat det, fast o andra sidan vet jag inte hur uppskattat det skulle varit. Maken är mer för "nyttosaker", därav blev det manchettknappar som matckar till hans slipsnål istället :)


  • förlovadflicka

    Jag hade inte velat det och han hade inte uppskattat det. Jag tog trash the dress-bilder innan bröllopet (med en billig klänning) och gjorde en fotobok till honom istället, han blev jätteglad :)


  • TheD

    Meningen var att jag skulle göra det men fotografen och jag kunde inte hitta passande dagar och när det kom en dag som skulle passa så skadade sig hans fru  ryggen... :(

    Men jag om jag gör det till 1-årsdagen får vi se för jag ska fasiken göra det med tanke på att jag köpte kläder till just det tillfället. Eller ja, går ju att använda hemma också Flört

  • Trivia

    Absolut hade jag kunnat tänka mig att göra det. Men har inga planer på något sådant i nuläget. Vet inte ens om vi kommer att ge varandra morgongåvor än...

  • gbg2012

    Jag kan tänka mig det. Men ska göra trash the dress bilder eller ge en fin klocka, kan inte bestämma mig. =)

  • FelizLane

    Jag vill göra det! Lätt... Skulle även kunna tänka mig att sätta upp mig själv i snygga underkläder på väggen hemma! Varför ska man inte njuta av sig själv? Vet att min karl skulle uppskatta det också! :D

  • dellelgarin

    Jag skulle inte göra det själv men det var en bra ide :)

Svar på tråden Morgongåva