Nu är snart gränsen nådd!!!
Jag är så fruktansvärt trött på min makes ex.....hon lever för att få min man att få dåligt samvete och göra han på dåligt humör och deppig.
Det är ett himla messande och mailande från henne där hon anklagar honom för än det ena än det andra och för det mesta så är det bagateller och rena fantasier från hennes sida. Hon har hittat en ny pojkvän och borde ju vara lycklig nu och låta oss vara ifred men inte......
Deras dotter som är 4 år nu bor hos mamman 9 dagar och sen hos oss i 5 dagar, från och med januari så ska dom till soc och skriva nytt umgängesschema och då vill ju vi förstås att det ska vara hälften var. Men vet att hon inte vill detta.
Jag har sagt till min man att han ska kontakta soc redan nu och berätta för dom om hennes trakasserier och brist på förmåga att samarbeta men han är rädd för att dom ska helt ställa sig på hennes sida för det har dom gjort innan.
Så min fråga till er är, är det möjligt att dom tycker att flickan ska vara mer hos mamman än pappan fast dom båda har jobb, ett hem och varsin familj. Är det någon därute som har erfarenhet av detta.
Kan ju säga att det är ca 1 år sedan han lämnade henne och det är hon som hela tiden dikterat hur mycket han ska få träffa sin dotter. Och hon är helt emot att jag överhuvudtaget passar henne eller hämtar på dagis mm. Vi har bott ihop sen i april och gifte oss i augusti.