Bröllopsnatten
Har lite funderingar inför bröllopsnatten? Hade ni eller planerar ni att ha på er något speciellt? Typ raffset eller liknande?
Har lite funderingar inför bröllopsnatten? Hade ni eller planerar ni att ha på er något speciellt? Typ raffset eller liknande?
KLart man ska ha nåt lite sexigt å lite speciellt.....
Gå in i en riktig underklädesbutik så får man jättebra hjälp...
Lycka tilll! ;)
Haha, jag kommer köra utan bh i klänningen eftersom den är så stadig i sig sen blir det väl ett par söta vita/ljust rosa trosor (tänker att ljusa rosa trosor blir ungefär lika osynligt som hudfärgade...) under klänningen. Eftersom jag har knappar i hela ryggen i klänningen kommer det bli tillräckligt mycket att ta av som det är :D
Jag kommer inte ha alls snygga underkläder under klänningen, de måste vara mer praktiska än snygga så tänkte isf byta om till något annat.
Jag kommer ha ett par nyinköpta, pudervita hipsters från Calvin Klein och pudervita stay-ups med spetkant. Det får räcka. Jag behöver inte bh under klänningen och kommer inte sätta på mig en för att ta av den direkt igen :) Kanske att jag köper en neglige om jag hittar en som jag tror jag kommer använda senare också!
Alltså, man kan ju egentligen ha sina vanliga bekväma trosor under klänningen, men egentligen så känner man sig ju finare om man har på sig något fint där under, eller hur, har ni inte tänkt på det?
Men om man nu inte vill ha sin sexiga utstyrsel under klänningen kan man ju byta om till den när man kommer hem. Annars så skippar man strumpebandshållarna och sätter på dom när man kommer hem. Jag tror man kan vara friare då ;) PS Jag upprepar det någon sa tidigare: Trosorna ska vara utanpå strumpebandshållarna!
Jag kommer att ha en torselett under klänningen, har dock inte riktigt bestämt om jag ska ha en svart eller vit ännu (har bägge delar här hemma så kommer inte köpa ny). Till de blir det matchande trosor och strumpor som jag fäster med strumpebandshållarna som sitter på torseletten.
Mest för att jag känner mig så fin i sådana kläder
Jag ska ha en sån här korsett, från korsetten.se :)
Vill man ha nåt riktigt läckert och har pengar över så rekommenderar jag nåt från Agent Provocateur... Såååå snygga grejer, men de kostar.... ;)
Jag vill starkt rekommendera Victor och Victoria på grevturegatan i stockholm. Har aldrig fått så bra service någon annastans och superbra råd!!