• jef

Fotograf i Lidköping-Skaraområdet

Är det någon som vet någon bra fotograf i Skaraborg? Letar och letar men ingen man riktig fastnar för så tips mottages tacksamt

• Svar på tråden Fotograf i Lidköping-Skaraområdet
  • Future Mrs S

Hej!
    Vi gifte oss i Hällekis i fredags (11-11-11) och vi är vansinnigt nöjda med vår fotograf Christian Hemborg (han bor i Lidköping)! Han lyssnade på vad vi ville ha och kom med egna ideer. Eftersom vi är precis nygifta så har vi inte haft tid att åka och välja alla våra bilder än men vi har fått några bilder och vi är SÅ nöjda!! :)

här är vår fotografs hemsida: www.fotoborgen.se 

Så delar jag med mig av en av bilderna på oss.. jag vet själv hur svårt det är att hitta fotografer runt omkring här... vi letade läänge och träffade flera innan vi hittade Christian ;)

• Andrea A

Vi hade också Christian Hemborg som fotograf när vi gifte oss för ca 1,5 år sedan och måste säga att vi är otroligt nöjda.
    Det var nästan halva priset jämfört med alla stora fotostudios i Lidköping, men vi kan inte tänka oss att det skulle kunnat bli bättre. Är hur nöjda som helst.
    Dessutom var det hur roligt som helst att fotas. Avslappnat och roligt. Precis som "Future Mrs S" skrev lyssnade han på våra idéer och och kom med egna som var riktigt bra.
    Av privata skäl har vi avstått att vara med på hans hemsida, men det beror på min mans "känsliga" jobb. Men vi kan definitivt rekommendera honom. 

Svar på tråden Fotograf i Lidköping-Skaraområdet