• Pinkfu­neral
    Äldre 24 Oct 10:58
    6009 visningar
    2 svar
    2
    6009

    Rakpermanent för killar?

    Hej! Surfat runt massor på denna sidan men blev medlem först nu. Denan tråden ligger säkert inte ens rätt. Förlåt på förhand!

    Nåja. Jag bor i Skåne och min pojkvän har enormt komplex för sitt väldigt krulliga hår. han har plattat det i stort sett varje dag i två år (vi har varit ihop i ett) och efter duschar vågar han knappt visa sitt hår på grund av hur det ser ut. (Mini-afro) När det är plattat ser det otroligt slitet ut.

    Har kikat runt på rakpermanenter men de flesta säger att man inte ska göra det om håret är slitet. Han har väldigt tjockt hår också så finns dte något rakpermanent där man INTE behöver hålla borta sig från utväxt? Börjar hans hår falla av lär han inte våga gå utanför dörren.

    Ge gärna bästa tips för frisör i Skåne eller hemma-kurer, gärna så billigt som möjligt!

  • Svar på tråden Rakpermanent för killar?
  • Charmi­na
    Äldre 24 Oct 12:03
    #1

    Han kan ju tunna ut håret hos en frisör och han kan ju klippa håret i någon snygg kort frisyr?

  • Liliqu­e
    Äldre 11 Nov 12:57
    #2

    Keratin-kurer är det mest effektiva jag vet när håret är riktigt slitet. Reparerar håret med typ 60% =) Fråga hos någon frisör men köp produkter på annat håll (brukar bli lite overpriced hos frissan)

Svar på tråden Rakpermanent för killar?