• Äldre 20 Oct 11:57
    6664 visningar
    34 svar
    34
    6664

    Vad ska jag ge honom i morgongåva?

    Hej, glömmer hela tiden av det där med morgongåva.


    Jag är en person som väldigt ofta gör personliga presenter och mycket tanke och gulligt bakom, men nu står det still för jag har s¨fullt upp med allt. vad ska man ge eg?

  • Svar på tråden Vad ska jag ge honom i morgongåva?
  • RiNa
    Äldre 23 Oct 07:52
    #21

    För alltid?

  • ewaulr­ica
    Äldre 23 Oct 08:31
    #22
    Hanna05 skrev 2011-10-22 10:32:45 följande:
    Hur får man tag i kordinaterna ? :)
    undrar också samma :) hur får man tag i koordinaterna för en viss plats? tror jag ska följa ditt exempel, manschettknappar använder min älskling ofta, på jobbet och det är ju inte alltför dyrt att gravera heller :)
  • ewaulr­ica
    Äldre 23 Oct 08:32
    #23
    Hanna05 skrev 2011-10-22 10:32:45 följande:
    Hur får man tag i kordinaterna ? :)
    hittade en sida som heter www.koordinater.se :) försök där!
  • RiNa
    Äldre 2 Nov 15:04
    #24

    Idag fick jag hem klockan jag beställt till min m2b som jag tänkt gravera på baksidan. Såg att det redan står text över HELA baksidan så där finns ingen plats att gravera =(

  • Äldre 2 Nov 15:17
    #25

    Jag gav min man muggar och frukostskålar, med vår låt på. Här är de och där står också hur man beställer. http://carinpeter.blogspot.com/2011/10/morgongava-till-mannen.html


  • RiNa
    Äldre 2 Nov 15:33
    #26

    Har oxå beställt såna skålar och muggar men är lite tveksam på om han kanske hellre vill ha något med bara till honom därför köpte jag klocka men den iden gick i stöpet. Han kanske får porslinet i julklapp.

  • Lotta 82
    Äldre 2 Nov 17:06
    #27

    Min man ville inte att jag skulle ge honom en morgongåva. Han sa bara att jag inte skulle det, för det gör man inte. Sedan köpte han världens present till mig (en Louis Vuitton väska) och han var verkligen stolt över att han skämt bort mig så mycket! 

    Men, för att svara på din fråga (försvann visst i minnen), innan jag fick veta att han inte ville ha så funderade jag på vin. Jag har inte läst hela tråden, men ett tips är att köpa vi som du gör fina ettiketter till och hänger om halsen på flaskorna. Skriv "Första årsdagen", "Andra årsdagen", "Tionde årsdagen" etc :) 

  • Annan brud
    Äldre 24 Nov 20:50
    #28

    Såg en kul grej på facebook idag! 
    De gör ett smycke av ens pussavtryck! Silver. Kommer inte ihåg vad det kostade men det var inte så farligt!...

    Ska kolla om jag hittar!... 

  • Annan brud
    Äldre 24 Nov 20:53
    #29
  • BeMine
    Äldre 24 Nov 21:11
    #30
    Jag kommer ge min blivande en klocka, kommer satsa på en som håller i alla tider. sen kommer jag att gravera en fin text på baksidan!
  • älskar­minapo­jkar
    Äldre 2 May 21:51
    #31

    Vi köpte vackert personligt porslin via www.muggarmm.se Man kan få med vilken text man önskar. De gör även med koordinater har jag sett :) se muggarmm.blogspot.se/2012/01/skal-med-koordinater.html

  • Äldre 2 May 21:59
    #32
    älskarminapojkar skrev 2012-05-02 21:51:46 följande:
    Vi köpte vackert personligt porslin via www.muggarmm.se Man kan få med vilken text man önskar. De gör även med koordinater har jag sett :) se muggarmm.blogspot.se/2012/01/skal-med-koordin...
    Jag har beställt två tallrikar från dem, med våra namn och datum på. Dessa är min tanke att smuggla in i köket på festen så att vi får våran mat på dem. Ska bli kul att se hans min.....
  • Linda L
    Äldre 2 May 22:02
    #33

    Tänker köpa 2 stora glaskonstfigurer han tittat på men inte köpt för att dom är dyra Glad
    helt perfekt!
    och jag kommer få en ring (förlovar oss inte innan giftemål)

  • Sirenn­e
    Äldre 2 May 22:28
    #34

    Min blivande har noll koll på det där med morgongåva... I hans vilda hemland är det inte vanligt alls längre. Fast jag är ändå sugen på att ge honom en fin present om budgeten för själva bröllopet håller. Vi är historienördar båda två och jag skulle så gärna vilja ge honom en kopia av en romersk centurion- hjälm i fullstorlek. Dyra som attan och måste importeras, men åh vad kul det skulle vara att se hans min! /S

Svar på tråden Vad ska jag ge honom i morgongåva?