• Olga

    Nu är jag gift... och överlycklig...

    Så nu är man gift!!!

    Känslan är otrolig....Gifte oss i Serbien den 24/9-2011 med ca 60 serbiska och 20svenska gäster. Med lila och vit tema. Veckan innan bröllopet va full av förberedelse, välkommande av gäster sista kvällen utan sin älskling.... Massa lyckotårar....

    Massa tanke bakom bordplacering internationell musik, mat som passar alla, öppen bar, goaste tårta någonsin....o massa kärlek i luften.... Kan verkligen rekomendera att inte träffa sin älskade kvällen innan de blev SÅÅÅÅ mkt mer emotionellt...jag skakade, grät o va överlycklig....

    Hoppas ni får en lika fin dag....

  • Svar på tråden Nu är jag gift... och överlycklig...
  • Olga


    den godaste tårta någon av gästerna har smakat ...enligt dem själva!! underbar god...
  • Olga


    mina underbara blomsterflickor....de va sååå duktiga och söta....!!!!
  • Trinis

    Grattis, jättefina bilder! Har du gjort dom där söta askarna själv eller har du beställt dom nånstans???? Gillar Candy-bordet också ;)

  • Olga

    tack!!! ja, söta askar har jag ritat själv men beställt eftersom jag vill ha namnen med.... godis bordet va väldigt uppskattat... hade gjort med alla boutonniere av fjädrar själv...den bilden ville inte läggas upp...samt den min make har på sig... massa jobb för 100st men de blev såå söta o matchade lila, silver tema....

  • Olga

    ooohhh.....tack.....Skäms.
     man kände sig väldigt fin måste säga...o mitt innersta tips till er som har ett bröllop att se fram emot är verkligen satsa på frisyr o smink speciellt....jag har problem med båda... hår tunt o svårt att forma ansiktet blir rött om kinderna när jag blir varm av dansen...jag dansade o hoppade hela kvällen har inte suttit mig ner mer än i början en halv timme då jag åt en bröd bit o det va allt.... ingeting rubbade sig o man såg ingen rödnad i ansiktet.....väldigt nöjd med resultatet.... ;))

  • jenniejummie

    du är jättevacker!
    Vilket härligt bröllop du verkar ha haft!

    Grattis till er båda.

Svar på tråden Nu är jag gift... och överlycklig...